Miss073

Believe you can and you're halfway there

Panda wishlist

Een reactie plaatsen

Misschien wisten jullie het nog niet maar ik ben stiekem enorm gek op panda`s, De auto, de beren (ik vind zowel de reuze als de rode panda super leuk!), wat er bij hoort. Zelfs mijn kat heet panda ^^. Nu was ik aan het neuzen op ebay en kwam geweldige panda goodies tegen. Daarom heb ik maar een panda wishlist aangemaakt.

cute_panda_painting-wallpaper-1680x1050

Benieuwd?? Kijk dan snel verder!

Een tandenborstel houder voor aan de muur❤! $4

 photo 718A732B676F57AB-01_526F672C_zps59a5503a.jpg

Een antislip mat, handig om je telefoon op zijn plek te houden in bijvoorbeeld de auto, niet dat ik die heb maar er zijn vast nog wel 100 andere plekken te verzinnen haha! totaal $5

Haakjes om bijvoorbeeld handdoeken of je tas aan op te hangen ^^ $5,50

WWF panda mok, ongeveer 7 pond,

Geweldige set, wel dik $30 maar ooo zoo leuk!!!

Een geweldige panda mok.. maar ja dan betaal je wel weet wat Verraste emoticon $30 en dan geen idee hoeveel de verzendkosten zijn ^^. MAAR WAUW!! Like it!

Een Panda slaapmasker $0,99

En ik eindig deze wishlist met heerlijke super zachte panda pantoffels voor $13!

Zijn jullie ook helemaal gek van een diertje??

Veel Liefs,

Steffie

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

