Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review; One for the money

1 reactie

one fot the money 003

Naast mijn lichte verslaving van make-up en geurkaarsen ben stiekem nog wel verslaafd aan meer dingen. Roken gelukkig niet meer maar lezen laat mij ultiem ontspannen.  Ik heb weer een boek uit, genaamd one for the money. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Eerst las ik niets anders dan fantasy, mysterie en thriller. Mee op zoek naar het antwoord in het boek, de dader aanwijzen enz. Maar sinds kort heb ik ook steeds meer plezier aan de typische vrouwen boeken. Nee geen roman waar het gaat ik hou van je, ik mis je en kom bij me terug maar gewoon hilarische avonturen waar vrouwen in beland zijn.

one fot the money 008

One for the money van Janet Evanovich is zo`n boek. Het gaat over Stephanie Plum die door werkeloosheid aan een baan komt als premiejager. Hiermee hoopt ze snel veel geld te verdienen. De man die ze moet hebben om 10.000 dollar binnen te krijgen is nog niet zo makkelijk te krijgen als dat ze dacht.

one fot the money 009

De achterkant van het boek vind ik niet de juiste omschrijving. Dit is gewoon het eerste hoofdstuk heel kort samengevat. Maar aan het begin van het boek is Stephanie nog geen premiejaagster. Ik vind het jammer want ik kijk altijd op de achterkant of een boek me wel of niet iets lijkt. Voor het zelfde geld had ik hem laten liggen en dan klopt de achterkant niet helemaal.

one fot the money 004

De kreten achter op het boek, een van de redenen waarom ik hem toch wel in mijn mandje heb gedaan kloppen. Het is echt van alles wat en gebeurtenissen volgen elkaar rap op. Er is niet echt een dood stuk wat je wel eens bij boeken hebt. Zo`n stuk dat er eigenlijk niet zo veel gebeurd maar het verhaal toch door moet.

one fot the money 001

Bij dit boek heb ik bij sommige stukken echt zitten grinniken in de trein. Sommige stukjes zijn erg hilarisch, sommige stukjes zijn onwijs spannend en veel stukken zijn o zo herkenbaar waardoor je je makkelijk kunt inleven.

one fot the money 005

one fot the money 006

one fot the money 007

Vooral bij het laatste plaatje hierboven wat ik erg benieuwd hoe ze zich hieruit ging redden.  Kortom een heerlijk boek wat het waard is om te lezen. Hij is niet heel dik, zo`n 220 pagina`s en je leest er lekker doorheen.  Op een schaal van 1 tot 10 geef ik hem zeker een 8. Nu ben ik erg benieuwd naar de film, kijken of ik zie nog ergens kan vinden.

one fot the money 002

Hebben jullie nog aanraders voor me? Of ken je zelf het boek? Wat vond jij ervan?

Veel Liefs,

Steffie

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Review; One for the money

  1. I have been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers
    made good content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.

Geef een reactie

