Miss073

Believe you can and you're halfway there

Inspiratie notitieboekjes

4 reacties

Ik ben echt helemaal weg van notitieboekjes. Ik heb ze in allerlei grotes en designs en als ik er een zie die net dat beetje meer heeft moet ik me eigen inhouden om hem niet mee te nemen.

Vandaag wil ik jullie wat leuke notitieboekjes laten zien. Ik moest even ontspannen en mijn hoofd leegmaken en nu ik niet kan shoppen en leuke dingen kan doen heb ik maar voor jullie een hoop  leuke notitie boekjes op een rijtje gezet. Benieuwd ? kijk maar snel verder.

 

 

 

Als eerste dit boekje van paperblanks, wel vrij prijzig 24,95 maar wel erg mooi.

 

Dat uiterlijk! Het straalt gewoon mysterie uit. 19,95 ook van het merk paperblanks.

 

Ciak Notitieboek Pitti Roze Medium | Gelinieerd

Simpel maar super leuk! 16,95

 

Embellished Manuscript Darwin Tree of Life Ultra | Gelinieerd

WAUW! Dit boekje wel vrij prijzig 19,95 maar die roept gewoon mijn naam. De boom van het leven staat op de kaft en de kleur groen, tja jullie weten het. Dit is echt geweldig, deze komt boven aan mijn wishlist. Ik zou op deze link kijken http://www.24papershop.com/notitieboeken.html?p=10 WAUW wat staan hier mooie boekjes op.

 

 

Deze boekjes had ik voor 1,40 ongeveer bij de action. Ze zijn geweldig en ik vind ze heerlijk om in te schrijven.

 

Gebruik jij veel notitieboekjes?

 

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Inspiratie notitieboekjes

  1. Ik vind die van de action eigenlijk echt het allerleukst! Haha😉
    xxx

  2. Ik vind die van de action qua kleur ook het leukst, en eerlijk gezegd haal ik nooit zulke dure notitiboekjes, omdat ik er ook vaak meerdere tegelijk gebruik.

Geef een reactie

