Miss073

Believe you can and you're halfway there

kruidvat Base en topcoat

3 reacties

productfoto`s en truly yours maart 022

Vandaag ga ik mijn mening vertellen over deze base en top coat.

 

 

Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.

 

Dat ik een nagellak “junky” ben weten jullie volgens mij al langer, ik verslijt dan ook echt een hoop base en top coats per jaar. Iedere keer probeer ik weer een nieuwe uit. Ik moet zeggen dat ik altijd super tevreden ben over de essence base coats maar die kan je weer niet als top coat gebruiken. Deze kan je voor twee klussen gebruiken  wat dan ook lekker praktisch is.

productfoto`s en truly yours maart 022

Nu ik  minder tijd heb moet ik natuurlijk langer met een nagellaklook doen. Nu kom ik bij de rede waarom ik dit met jullie wil delen.  Op 2 april heb ik een vlog ge-upload en daarin liet ik zien dat ik net mijn nagels had gelakt. Geloof het of niet maar het zit nu nog steeds perfect. Huh, ja dat denk ik dus ook al de hele week. Normaal wissel ik zo om de drie dagen met nagellak omdat het gechipt is of wat dan ook. Maar nu zit het nog steeds goed en ga ik mijn nagels lakken omdat ik een ander printje wil.

Ik heb vrij sterke nagels van mezelf, maar toch heb ik het idee dat ze toch net iets steviger zijn als normaal. Dat ze net dat stootje meer kunnen hebben. Het enige nadeel is de droogtijd. Dat is wel 10 minuutjes, het is dus geen fast drying top coat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn nagellak wel langer blijft zitten nu. Dus dan heb ik die 10 minuten er wel  voor over.  De nagellak droogt voor beide taken glanzend op, er is dus geen matte effect maar het effect van een gezonde glans.

productfoto`s en truly yours maart 025

Natuurlijk is de werking bij iedereen net even iets anders, maar mij bevalt hij zo goed dat hij het proberen waard is. Deze base en top coat kost ongeveer €3,50 maar als je iedere keer een week doet per manicure gaat hij dus heel lang mee.

Heb jij hem al eens geprobeerd?? Wat vond jij?

 

Veel Liefs,

Steffie

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “kruidvat Base en topcoat

  1. Pingback: Racing green {Mavala} | Miss073

Geef een reactie

