Miss073

Believe you can and you're halfway there

Whats going on!

8 reacties

Hee Allemaal,

Poeh, dat is weer een aantal dagen geleden dat ik hier ben geweest. Het lijkt wel of maart de drukste maand ever is. Verjaardagen, grote projecten, stage, lange dagen, school, feestjes, muziek maken en ga zo maar door. Eigenlijk zou het goed bij me moeten passen, denk je niet ADHD enzo, oneindige energie… nope het sloopt me. Omdat ik zo gefocust moet zijn de hele dag ben ik aan het eind echt gesloopt.

Maar genoeg geklaagd, heb ik nu geen zin in ^^. Maar ik wilde jullie wel laten zien wat er dan voor zorgt dat mijn hoofd weer een beetje leeg word.

224879_268278163294918_1075494999_n

Optimistisch blijven! Het glas is half vol, en plaatjes zoals hierboven werken daar goede bij. Even gewoon duidelijk een lijstje met positieve flow. LOVE IT!  Herken alles terug  in mezelf dus dan wordt het alleen maar leuker.

319537_431739453577511_1885569807_n

Verzuipen in een goed boek! Teer bemind  Was echt een geweldig boek, als je van verassingen houdt, zou ik hem even opzoeken. Ik heb hem toen voor 4 euro of zoiets ergens gekocht dus volgens mij moet hij niet erg duur zijn. Nu ben ik overigens bezig in een chickflik  Tot de laatste cent – Erin Duffy  de situaties daarin worden onwijs leuk beschreven. Ik heb al een aantal keer grinnikend in de trein gezeten xD. Of mensen mij raar aangekeken hebben? No idea…. Nee ik zat zo in het boek dus niet meegekregen.

228277_432710860147037_46871847_n

Kroelen met mijn poezebeestjes Panda & Luna en ook wel met mijn mannetje hoor. Gelukkig slaap ik door Luna en Panda nooit alleen Het is dus altijd gezellig^^. Maar in die weekenden is het wel extreem genieten van Mark die dan lekker naast me ligt. Knuffelen en kroelen doet een mens goed, wordt het dus even teveel, knuffel dan even lekker met je huisdier of je vriend natuurlijk.

601517_433484940069629_1312866946_n

Jullie zagen in het laatste filmpje dat ik wat dingetjes had gehaald om sieraden te maken. Guess what??  Ik vind het super leuk om te doen. Dus volgens mij kunnen jullie nog wel een keer een DIY verwachten. Van wel meer dingen hoor maar daarover hieronder meer.

581560_433008500117273_1811981947_n

24297_433008503450606_1496287697_n

544550_433008493450607_968437304_n

Ik was donderdag zo moe dat ik vrijdag mezelf een dagje vrij gunde. Dat dagje vrij werd een dagje effectief werken aan school. Er moest namelijk nog een pop worden gemaakt voor het vak poppenspel. Dus heb ik de grote boze wolf gemaakt. Wij moeten het sprookje van de drie biggetjes uitvoeren. Wat vinden jullie van mijn boze wolf?

565762_433662180051905_442117076_n

Met bakken en kokkerellen kan ik mijn hoofd ook goed leeg maken. Ik en het deeg zijn dan alleen aanwezig en niet wat er morgen, straks, gister of twee weken geleden moest/moet gebeuren. Gister heb ik lekker een appelcake gebakken, even iets anders dan normaal.

562628_434058523345604_1719411506_n

Slapen is natuurlijk ook erg belangrijk. Ik slaap nooit zo heel lang, lukt me gewoon niet. Ik ben altijd voor 7 uur wakker maar voor school moet ik er om half 6 uit. Pff vroeg, ja vind ik ook. Maar goed vorige week zaterdag was het voor mij tijd om bij te slapen en dat heb ik ook gedaan, ik heb bijna 12 uurtjes geslapen door lavendel bloemetjes in mijn thee te doen.

Dat zijn een paar dingetjes waarvan ik ontspan ^^ En natuurlijk ook nog gamen en bloggen Knipogende emoticon.

Hoe ontspan jij??

xxx

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

8 thoughts on “Whats going on!

  1. Hee,

    Ik heb jou/jullie genomineerd voor de Liebster award. Dit is een award voor blogs met minder dan 200 volgers.
    Als je de liebster award al een shebt gehad, zou ik je/jullie willen vragen om hem toch nog een keer te doen.
    Morgen komt mijn artikel over de liebster award online. Dus met mijn vragen en nominaties.
    De bedoeling is nu dat jij/jullie 11 feitjes over jezelf vertelt, mijn 11 vragen aan jullie beantwoord, 11 andere blogs nomineren en ook daar 11 vragen voor bedenken.
    Het klinkt lastig, is het niet!

    liefs, niquelle

  2. Brewing that optimal mug of coffee as part of your
    home drip coffee maker is truly not that difficult,
    as long as your have the appropriate stuff, the great
    liquid, right filter, and additionally a quality freshly roasted coffee.
    for hundreds of years last and additionally because recently because the early twentieth century,
    it had been accepted approach to provide ground coffee to drinking water as part of the saucepan, bring it in order to
    a cook allowing the coffee in order to permeate water, .

  3. some individuals arrange their eating table
    as part of TV lounge and also enjoy any breakfast, supper and lunch with countless Television software.
    any beauty, deserving, old experiences attached in their eyes and any use, all combined render it a fantastic
    fit for just about any of the antique enthusiasts to have them.
    attracting all of their guidance after the oval glass dining table, this particular improving style is ideal known for using
    natural materials and pairing both vibrant and also muted
    hues side by side because they appear in nature.
    As San Francisco interior designer Randall Koll says:
    Placing a piece of substance afterwards in order to less expensive items produces them seem like over they
    are.

  4. above all, your have to notice the granting agency which you become comfortable and
    also cozy using. The brick tiles which the internet site
    stocks are extremely helpful as part of kitchens and provide
    a very good brickwork effects. Who realizes, you may like your new writing position so much your do not hope to look for
    another career once more. Try to be sure to account for shade, shelter after storms, and the placement of the grill separated from flammable objects.

  5. Although generally there tend to be another kinds of commercial electric pencil sharpener with a variety of designs and also guarantees.
    The starting and also easiest method to sharpen a pencil is to choose and best electric pencil sharpener.
    Check both ends of the power cord to be sure the cord is actually
    plugged inside the wall and also to make sure the cord is
    actually plugged into the in return of the copier.
    Personally, I favor Prismacolor pencils because of the rich quality
    they give. If you are doing the small accent lamp, then utilize an electric pencil sharpener to really cut them
    across to size.

  6. Bon marché will est offered dans le nouveau les collections
    la partie d’en 2013 avec la façon d’un le gamme de jamais beaucoup
    de plus élabore colors. Il was fait de la publicité pour la partie d’en 60 ans mais à l’attente quelque chose comme 20 les ans, 80 déterminer le beginning
    du sien awesome Le fera. si ne fait pas attente pour le moment
    et gentillement un liked l’un ou votre soi avec ceci le rabais incroyable sur ces lunettes de soleil de carrera bon marché. Le la marque italienne arrive être confident pour parler de lui avec leur novateur et aussi ces lunettes de soleil porté par le plus grand star de cinéma y compris le football légende conceptions.

  7. What’s up, this weekend is nice in support of me, because this point in time i am reading this wonderful informative post here at my home.

  8. Marc Jacobs j’en fait un le modéliste célèbre which vient directement d’ nouveau York, vraiment connu dans le le monde
    de mode pour un la décennie, il expositions nous le
    sien tout neuf la collection de lunettes de soleil lunettes de soleil bon marché 2013.
    par et aussi a moulé les cadres et les assemblées en plastique pour le avantage de le confort toutefois en
    plus la partie d’en le style. qualité de carrera de lunettes à le le prix, toutefois en fait moins que un cent euros j’en fait un exceptionnel
    fournit nous fournit ce, donc l’apprécier sur ceux-ci les temps de crise vous devoir nevertheless try être capable s’amuser.

    All l’Interdiction de Ray Les lunettes de soleil bon marché a tendance à être provided avec le le certificat d’authenticité qui contient le code.
    . Éloigné d’ se reposant passé its au-delà succès, récemment là je un véritable la motivation de chaque un des les ces a impliqué dans creating l’INNOVATION.

Geef een reactie

