Miss073

Believe you can and you're halfway there

Gewoon even hard op (vertellen) nadenken.

Een reactie plaatsen

Soms weet je niet waar je moet beginnen, allerlei verplichtingen. Soms moet je daarvoor je hobby laten schieten. Erg jammer maar soms moet je gewoon, gelukkig zijn de verplichtingen die ik heb helemaal niet erg en misschien ook wel leuk maar daardoor kom ik tijd te kort om te bloggen.

Het symbool voor chaos!

Ik vind het zo jammer dat ik de tijd nergens kan vrij maken. Maart is echt een overvolle maand, optredens met mijn carnavalsclub, een heleboel verjaardagen, feestje hier feestje daar en dan ook nog stage en bijblijven met school. Ik maak lange dagen en als ik dan rond een uur of 5,6,7 thuis kom heb ik na het eten en de klusjes gewoon geen tijd meer.

Plannen? Tja dat is altijd een probleem geweest bij mij. Ik doe wat in  me opkomt en dat is misschien wel het lastige van mijn ADHD. Als ik eenmaal aan de gang ben werk ik hard maar schiet er dan in mijn hoofd een andere taak voorbij moet ik daaraan beginnen en laat ik alles liggen waarmee ik bezig was. Misschien kom ik daarom ook in de knoei. Geen idee, maar ik heb weer een voornemen.

Dit zou ideaal zijn maar dan met blogposts en schoolwerk ^^

Hmm misschien kan ik het beter geen voornemen noemen want dan vergeet ik het weer, misschien moet ik het gewoon doen. Zoals met alles wat bij mij succesvol is. Ik doe gewoon en zie dan wel weer, niet plannen, gewoon doen. Het past wel goed bij me dat gewoon doen maar ik kom er wel door in de knoei.

Het idee? Ik ga proberen vooruit te werken zodat ik in april iedere week een beautybuster online kan zetten en zo in april weer busters maak voor mei enz enz enz. Zodat vanaf april jullie sowieso iedere week een filmpje te zien krijgen. Misschien kan  ik het beter zo in proberen te pakken.

Maar goed dat over de site. Nu over stoppen met roken, ik kan jullie zeggen dat het verbazingwekkend makkelijk is. Ik ben nu twee weken gestopt, ben al flink op stap geweest en heb eigenlijk nergens geen last van. Als ik totaal 10 moeilijke momenten tot nu toe heb gehad is het veel!

Als jullie benieuwd zijn wat ik doe en zo om te stoppen met roken moet je het even laten weten want dan wijd ik er een blogpost aan.

Zo en nu ga ik even vooruit schrijven en spelen met het inplannen van artikelen voordat ik naar mijn stage moet.

Hoe is het eigenlijk met jou?

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

