Miss073

Believe you can and you're halfway there

Got to love ebay!

Een reactie plaatsen

Vandaag laat ik jullie even zien wat er onderweg is naar mij van ebay! Het zijn een aantal dingen en eentje is al binnen.

Allereerst het dingetje wat al binnen is. Ik gebruik op school altijd mijn ipad en zat iedere keer te vervelen met die korte kabel. Dit was zo opgelost want ik heb nu een 3m kabel voor mijn ipad en ipod voor een bedrag van maar liefst €1,20.

Maar goed nu de spulletjes die naar me onderweg zijn.

12 verschillende kleuren pigment oogschaduw! Ik ben echt verliefd op pigmentoogschaduw dus kon het niet laten, een lensdop voor mijn Nikon en de geweldige BB cream van skin79.

Kennen jullie deze armbanden nog?? Volgens mij had iedereen ze een aantal jaar geleden behalve ik. Toen ik opzoek was naar bedeltjes voor mijn huidige armband kwam ik er achter dat er wel heeeeeel veel voor deze armband op ebay te krijgen is. Dus heb ik er een gekocht en allemaal verschillende bedeltjes! Totaal bij elkaar is dit zo`n 9 euro. Vind daar maar eens een armband voor in Nederland waar alleen aan hangt wat je zelf hebt gekozen ^^.  Komen de bedeltjes aan!

Ik hou van  magie en mysterie, dus kon deze mickey mouse sleutel niet laten staan. Balans is voor mij het sleutelwoord van mijn leven waar ik altijd naar opzoek ben. En Tja een sneeuwvlok kan natuurlijk niet missen bij  mij Knipogende emoticon.

Ik ben stier van sterrenbeeld en deze was zo schattig! Volgens mij weten maar weinig van jullie dat ik instrumenten bespeel, heel de carnaval heb ik op mijn trompet geblazen. Vandaar ook de G sleutel want dat is de sleutel waarin ik al mijn muziek lees. Dit vleugeltje deed me denken aan al mooie op aarde en dat je dat niet uit het oog mag verliezen.

De hand van boeddha spreekt me altijd aan net zoals bijvoorbeeld de Keltisch knoop. De Pegasus staat voor mij om vrij te zijn te proberen wat je wilt. En de Eifel toren staat voor mij voor reizen, romantiek en shoppen! Tot slotte heb ik nog een trompetje maar dat spreekt voor zich.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden dit te lezen.

Maak jij wel eens gebruik van ebay?

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

