Miss073

Believe you can and you're halfway there

Waar ben je geweest??

Een reactie plaatsen

Heey Allemaal,

Ik ben er deze week niet geweest en dat klopt. Ik was namelijk stront en stront ziek, nog steeds wel een beetje maar ik kan overeind zitten.

Gelukkig hielden Panda en Luna me gezelschap!

Met carnaval voor de deur was het voor mij natuurlijk SUPER belangrijk snel beter te worden. De hele week heb ik aan de citrosan en medicatie gezeten, de nodige vitamines geslikt en veel in bed gelegen. Met als resultaat dat ik denk ik wel redelijk kan carnavallen.

Maar goed miss073 is dus even op een laag pitje en ik weet niet of ik de aankomende dagen in staat ben om iets te plaatsen. Maar ik wilde jullie even zeggen dat jullie mij het beste op facebook kunnen volgen want daar ga ik mijn looks plaatsen voor carnaval.

Natuurlijk heb ik wel op de bank me al een beetje voorbereid op carnaval door deze veters te maken. Gewoon witte veters en ik heb ze ingekleurd met watervaste stift. Ik had bij de action ooit een setje gekocht en daar zaten verschillende kleuren in dus daarmee kon ik mooi oeteldonkse veters maken.

Maar ik ben erg benieuwd wat jullie ter voorbereiding hebben gedaan voor de carnaval! Ik las bij de vorige comments dat iemand een Panda jurkje heeft! Super vet!! En scheidsrechter…super leuk.

Hoe ga jij met carnaval??

Veel Liefs,

Er komt btw nog een look aan vandaag!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

