Miss073

Believe you can and you're halfway there

Carnaval 2013 #1

2 reacties

Nog maar een weekje en dan barst het feest weer los! Vandaag heb ik voor jullie een subtiele carnavals look. Die voor de mensen die normaal voor nude gaan al heftig is. Met als finishing touch, de lippen in de zelfde kleur!

bleft oe eigen

Benieuwd? Kijk dan snel verder!

look, lakje en loccitane 032

look, lakje en loccitane 033

look, lakje en loccitane 034

Ik heb met verschillende geeltinten gewerkt en heb mijn arcade boog aangezet met een lichtbruine kleur voor schaduw effect.

En dan nu…… De fullface foto`s! Sorry voor mijn kijken maar ik kon met deze lippen niet meer mooi poseren Emoticon die tong uitsteekt.

look, lakje en loccitane 046

look, lakje en loccitane 048

De ogen vallen nog mee maar met deze blauw gele lippen steel je zeker de show! Neem wel de spulletjes mee voor je lippen want ik weet niet of ze een avondje carnaval overleven!

Ik probeer deze week nog meer looks te maken maar ik moet even kijken met mijn nieuwe rooster of het gaat lukken! ..

Hoe ga jij met carnaval???

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Carnaval 2013 #1

  1. Ik heb een scheidsrechter jurkje… ( voetballende vriend haha) daar doe ik gewoon een zwarte legging en zwart shirtje met lange mouwen onder… maar die avond dat ik ga is boerenkielenavond en boerenkiel verplicht, dus ach dan doe ik netjes mee.. ga maar 1 avond

  2. Ik heb een panda jurkje zo blij dat ik er één heb haha, trek een (thermo) legging aan of anders m’n zwarte broek eronder.
    Denk dat ik er een smokey eye bij ga maken!

Geef een reactie

