Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag; Elves like lilac

2 reacties

Na de unboxing wil ik jullie graag trakteren met één prachtig lakje die in dit leuke pakket zat.

unboxen! 017

Benieuwd? Lees dan snel verder!

Zoals ik al zei ben ik steeds meer in-to paars en paarse tinten. Waarom? Geen idee. Maar dat maakt het ook dat ik dit lakje echt mooi vind! In de lak zit een blauwe glans waardoor dit lakje extra dimensie krijgt.

unboxen! 067

De lak droogt snel en lakt gemakkelijk, erg fijn. Maar foto`s zeggen altijd meer dan een omschrijving van een lakje dus ik heb een aantal foto`s voor jullie.

unboxen! 066unboxen! 068

unboxen! 069unboxen! 070

unboxen! 071unboxen! 072

Ook heb ik er een nail art bij gemaakt.

unboxen! 074unboxen! 075

unboxen! 077unboxen! 078

Helaas is dit lakje niet meer te verkrijgen, maar waarschijnlijk als je een rustige Kruidvat weet zal hij nog in de Sale bak liggen! Hij is het waard om even naar te kijken.

Welke kleur trekt jou op het moment aan?

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Lakje van vandaag; Elves like lilac

  1. Wauw, mooi lakje en prachtige nailart!

  2. Wauw dit is echt een gave kleur, had ik eerder moeten weten, dan had ik hem zeker gehaald!

Geef een reactie

