Miss073

Believe you can and you're halfway there

Mijn kledingstijl

Een reactie plaatsen

Vandaag ga ik jullie aan de hand van Zalando laten kennismaken met mijn kledingstijl. Ben je benieuwd? kijk dan snel verder!

Ik kan het denk ik het beste beschrijven als Basic met een unieke touch. Ik draag altijd sjaals en ben dol op vestjes. De ene dag met ik meer een meisje meisje en de andere dag weer meer casual of alternatief. Ik draag eigenlijk het liefste bootcut jeans en wijder maar omdat op zalando niet echt mooie stonden heb ik die er maar niet tussen geplaatst.

image € 19,95 image €24,95

Als eerste de jurkjes. Als ik jurkjes/shirts of wat dan ook draag houd ik rekening met de halslijn. Die moet bij mij niet te hoog zitten want dan tja, valt mijn cup B een beetje in het niet. Daarom draag ik altijd jurkjes en shirts met een dieper uitgesneden halslijn of een v hals. Dat zie je ook weer terug bij deze jurkjes. De blauwe is een ideaal alledaags jurkje voor me en de groene is precies het perfecte lente jurkje voor me.

image € 19,95image € 24,95

image €24,95image €19,95

Zoals jullie kunnen zien ben ik gek op vestjes en blazers. Ik combineer ze graag met basic truitjes maar ook met shirts met een print. Ook zie je bij de shirts weer terug dat ik toch wel let op een iets meer uitgesneden hals. En die one shoulder! Geweldig, ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte en deze komt wel heel dicht in de buurt qua looks. Ook ben ik verzot op hemdjes en vandaar de twee shirts zonder mouwen. Die van converse is echt leuk! Ik zit er aan te denken die te bestellen.

image €14,95 image €39.95image €39,95

De vestjes en blazers zijn ook net iets anders. Het roze vestje is gewoon een knal kleur wat ik erg leuk vind. De zwarte blazer, net die paarse afwerking, geweldig. Maar de laatste van de drie met die sjaal! JA thats me! Dit is typisch steffie ik hou van sjaals dus die kunnen natuurlijk niet missen.

image €19,95image€36,95

Veel leuke rokken kwam ik niet tegen op zalando, maar deze roze is basic maar toch net even iets anders! Leuk, daar hou ik van. Deze boots zijn ook echt geweldig basic maar met die vlechten erom wordt het al een heel ander gezicht. En ze zijn ook nog in alle maten verkrijgbaar en dus ook in mijn maat! Wie weet als ik wat over hou van de carnaval dat ik ze bestel.

Wat ik vooral opvallend vond is dat zalando ook betaalbare kleding heeft wat ik eigenlijk niet had verwacht. Maar ik hoop dat jullie een beetje inzicht hebben gekregen in mijn kledingstijl.

Hoe ziet jou kledingstijl er uit?

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

