Miss073

Believe you can and you're halfway there

Yankee Candle; Snow in Love

2 reacties

Yankee Candle, Ik zie het merk steeds vaker voorbij komen op blogs en social media. Vandaag heb ik een ware Yankee Candle gehad van Astrid en hij staat nu ik dit schrijf lekker te branden.

Een soort live review of zo ^^. Benieuwd? Lees dan snel verder!

yankee 015

Steeds vaker kwam ik Yankee Candle tegen op blogs. Ik de droogte zelve wist niet waarom er zo`n poeha over werd gemaakt. Gister toen ik met vriendinnetje Astrid op de Helftheuvel passage in Den Bosch was kwamen we een wand tegen vol met Yankee Candle en we zijn meteen gaan snuffelen. Er zaten echt lekkere geurtjes bij en ik heb snow in love van Astrid gekregen.

yankee 018

Eenmaal thuis en gesetteld heb ik hem meteen aangestoken en ineens snapte ik waarom iedereen er zo vol loft over praatte. Als je de kaars gewoon al neer zet ruik je hem al heel subtiel. Maar als je hem aansteekt gaat de geur in heel je kamer hangen.

Zo lekker!

yankee 019

Ik ben niet zo goed in geuren beschrijven dus dat ga ik ook niet doen maar ik kan wel vertellen dat de geur snow in love mij helemaal happy maakt. Hij is niet te zoet, niet te kruidig gewoon de juiste balans van de juiste geuren. Wat ik ook echt super vind is wanneer je hem uitblaast je de sterkere geur nog wel even blijft ruiken ( lees half uur). De gemiddelde geurkaars die ik aansteek heeft dat totaal niet dus ik was erg verrast.

yankee 021

Ik ben om! Ik wil nog meer Yankee Candles! Ik kan alleen adviseren ga eens een keer ruiken aan deze kaarsen en neem een kleintje mee, je zal versteld staan!

Wat is jou favoriete geurkaars?

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Yankee Candle; Snow in Love

  1. Ben nog altijd erg benieuwd naar de JC.

  2. klinkt heel erg goed!

Geef een reactie

