Miss073

Believe you can and you're halfway there

Zenner Pearl haar accessoires

2 reacties

Deze week won ik bij Zenner een leuke set uit hun nieuwe collectie!

andrelon NYC en zenner 048

Vandaag kreeg ik hem al binnen dus waarom niet met jullie delen!

andrelon NYC en zenner 047

Er zat een leuke brief bij waar ze me nog een keer feliciteerde met de gewonnen set.

Wat handig voor mij als blogger is, is dat ze de prijsjes erop hebben laten zitten dus die kan ik meteen met jullie delen! Handig!

andrelon NYC en zenner 051

Als eerst zitten er draai speldjes in waarmee je een opgestoken kapsel kan opleuken! (prijs €4,99)

andrelon NYC en zenner 052

Ook zat er een super schattige haarband bij met een mooie bloem met daarin parels als kern. ( prijs €4,99)

andrelon NYC en zenner 055

Schuifjes met pareltjes! Leuk om net die paardenstaart op te leuken!! (prijs €4,99)

andrelon NYC en zenner 056

Een steker met een bloem en een pareltje. Hoe ik deze ga toepassen, nog geen idee. Ik denk dat ik maar eens even op youtube ga kijken hoe je dit gebruikt ^^. Of weet iemand van jullie hoe je deze gebruikt? (prijs €3,49)

andrelon NYC en zenner 058

Een mooie speld! Hier kan ik leuke Half-updo`s mee maken!  (prijs €3,99)

andrelon NYC en zenner 059

Een mooie bloem voor in je haar(prijs € 4,99)

andrelon NYC en zenner 060

Tot slotte twee leuke schuifjes! (prijs €3,99)

Wat een leuke set vinden jullie niet? Ik kan niet wachten om er mee te spelen en wie weet wel voor mijn blog leuke tutorials mee te maken!

Wat vinden jullie er van?? Weet jij toevallig hoe zo`n steker werkt?

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Zenner Pearl haar accessoires

  1. gratzzz met je prijs dikke knuffel

Geef een reactie

