Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review: Star lakje

4 reacties

Weten jullie nog dat ik in Valkenburg dit lakje heb gekocht??

look, lakje en loccitane 049

Vandaag gaan we er eens beter naar kijken!

look, lakje en loccitane 052

Dit lakje doet me heel erg aan sneeuw denken vandaar dat ik er zin in had deze te dragen! Past goed bij het weer!

Allereerst heb ik eindelijk het nummer gevonden en het is nr L16. Het kleurtje is erg leuk en anders. Het doet me echt aan sneeuw denken. Het is een witte kleur met zwarte spikkeltjes. Ik heb echt super veel nagellak maar zo iets als dit heb ik nog nooit gezien dus vandaar dat ik hem moest hebben.

look, lakje en loccitane 055look, lakje en loccitane 056

De lak lakt verrassend fijn ondanks het kleine kwastje. Hij streept niet en dekt naar 3 dunne laagjes. Dat vind ik persoonlijk erg goed voor een witte nagellak! Ook blijft de lak dik 3 dagen zonder chips zitten zonder topcoat dus weer een pluspunt.

look, lakje en loccitane 060

Ik heb zojuist gevonden waar je deze leuke alternatieve lak kan kopen en de prijs… OMG hij is in de uitverkoop voor 0,75 cent! Ik heb geen ervaring met deze webshop dus heb geen idee hoe de levering is enz. Maar ik denk voor de echte nagellak junkie of voor mensen die van net dat beetje anders houden het echt een musthave is!

Wat is jou apartste nagellak in je stash??

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Review: Star lakje

  1. Ziet er best wel leuk uit voor dat prijsje!

  2. Wow, die is echt heel erg apart. Super tof lakje!

Plaats een reactie