Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag: Smaragd Panther

10 reacties

Vandaag heb ik voor jullie weer een lakje van vandaag. Ik ben weer flink aan het lakken dus er zullen er nog wel meer komen ^^.

 

deel een sokken krullen 005

Eigenlijk is een panter lakje heel makkelijk te maken. Ik ga jullie zo proberen te vertellen hoe.

Stap 1: Je lakt je nagels in een basis kleur en zorgt dat deze goed droog is.

Stap 2: Vervolgens maak je er random stipjes op, en nee die hoeven niet perfect te zijn, ooit een panter gezien met alleen maar perfecte stippen? Nope, dus lekker kliederen.

Stap 3: Pak een zwarte striper, die heb je al voor 2,- van essence en lak rondom de stippen. Om het nog iets meer een panter te laten lijken zet je er hele kleine zwarte vlekjes rondom maar niet te veel anders wordt het al snel toooo much.

 

Van te voren een base coat en aan het eind een topcoat en je hebt een leuke simpele nailart op je vingers. Als ik mijn panter creaties draag in welke kleur dan ook krijg ik altijd super leuke reacties. Het leuke is dat je dit in echt alle kleuren kan doen, zolang je maar kleuren hebt die in de zelfde kleurengroep passen.

 

deel een sokken krullen 006

Wat is jou favoriete dierenprintje voor op je nagels???

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

10 thoughts on “Lakje van vandaag: Smaragd Panther

  1. Leuk!!! denk dat ik van het weekend maar eens aan de slag gašŸ™‚

  2. Super leuk gedaan! Ik hou van panterprint ^_^

  3. Haha toevallig heb ik een dierenprint oogschaduw vandaag geplaatst. Erg leuk gelukt meid.

  4. Wat een leuk printje. Ik vind de Panterprint en Zebraprint de leukste printjes voor op de nagels. X

Geef een reactie

