Miss073

Believe you can and you're halfway there

Goede voornemens 2013

4 reacties

Na de afgelopen dagen teruggekeken hebben naar 2012 is het nu het moment om vooruit te gaan blikken. Er zijn een aantal dingen waar ik me graag aan wil gaan houden in 2013. De dingen die ik wil gaan doen komen in mijn bucketlist die ook nog deze week komt. Maar eerst mijn voornemens

1. Kamer opgeruimd houden!
Tja, opruimen kan ik heel goed, maar het opgeruimd houden is een heel ander verhaal. Nu moet ik zeggen dat het ieder jaar een stuk beter gaat maar met het idee dat we misschien dit jaar wel gaan samenwonen maakt het iets noodzakelijker. Ik moet mezelf gaan aanleren wanneer ik klaar ben met iets, ik het dan ook terugleg op de plek waar het hoort.

2. Minder Lurken meer reageren!

Ik ben het afgelopen jaar een enorme lurker geweest op beautyblogs. Ik lees ze allemaal, geloof me mijn bloglovin is echt enorm. Maar reageren ho maar. Dus ik moet iedere dag gewoon op minimaal 5 blogs reageren van mezelf. Al is het alleen maar “leuk”. Ik moet gewoon minder lurken.

3. Train that Belly!
Ik wil dit jaar proberen een plattere buik te krijgen. Ik heb op mijn ipad 2 apps gedownload met 5 minutes workouts. Dat wil ik gaan doen, maar de motivatie moet iets beter setten in mijn onderbewuste. Maar ik wil meer gaan bewegen!

4. Green is the way!

Ik ben geen groente mens, althans, ik lust veel maar eet het gewoon nooit. Dus ik wil gewoon iedere dag een lepel groente eten, al is het maar een lepel. Ik moet gewoon beter voor mezelf zorgen dus  Hello groente en fruit! Ook moet ik variëren in mijn eetgewoonte. Dus niet altijd mandarijntjes en sla, ook al vind ik dat heerlijk. Gewoon mijn eetwereld verbreden.

5. Iedere dag Positief!

Ik heb natuurlijk laatst in Valkenburg een prachtig notitieboekje gekocht. Ik wil daar na iedere dag iets positiefs in schrijven. Al was het maar lekker weer, heb ik genoten van een broodje of was de kus van mijn vriend net iets lekkerder dan normaal. Ik wil mijn optimisme gewoon vasthouden, het glas moet half vol zijn. Als het half leeg is is het jammer.

Natuurlijk heb ik ook beautyvoornemens maar die verwerk ik in mijn bucketlist. Wat ik ook vooral belangrijk vind voor 2013 is dat ik mezelf lekker in mijn vel voel!

Wat is jou voornemen voor 2013???

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Goede voornemens 2013

  1. goede voornemens! succes🙂

  2. Dat zijn mooie voornemens, alvast veel succes ermee!

  3. Leuke voornemens, succes ermee🙂 x

  4. Wat een mooie voornemens meid! Ze gaan slagen, ik weet het zeker.

Geef een reactie

