Miss073

Believe you can and you're halfway there

Terugblik op 2012

2 reacties

Goedemorgen ( inmiddels al middag als ik dit typ of avond wanneer jij dit leest)! Het is vandaag 1 januari 2013! Dus het eerste wat ik tegen jullie moet zeggen is HAPPY NEW YEAR!!! Ik hoop dat jullie een super leuke jaarwisseling hebben gehad en ik heb voor al mijn volgers een boodschap op de miss073 facebook page geplaats.

Vandaag ga ik met jullie terugblikken op 2012, Uit iedere maand pak ik maximaal 4 puntjes anders kom ik waarschijnlijk te laat op de nieuwjaarswens bezoekjes.

 

Januari 2012:

In januari heeft de film doodslag enorm veel indruk op mij gemaakt. Ik raad nog steeds aan deze film allemaal een keer te kijken. Het peel off masker haal ik ook weer zo voor de geest. Ik kon net filmpjes bewerken en dat heb ik bij deze ook echt gedaan xD. Verder als ik zo kijk heb ik mooie nailarts gemaakt, bijvoorbeeld Ice star.

Februari 2012:

In februari stond voor mij veel in het teken van carnaval maar ook mijn eigen plek project ben ik toen gestart. Ik volgde toen een training en realiseerde me dat ik eigenlijk geen echte eigen plek had om terug te trekken. Ook had ik een onwijs vrolijke dag die ik graag met jullie wilde delen. En heb ik jullie voorgedaan hoe ik mijn lippen groen heb gekregen voor een carnavals avondje.

Happiness-Is-The-Meaning-And-The-Purpose-Of-Life

 

 

Maart 2012:

Nu ik mijn archief zit te bekijken van maart schiet ik al in de lach. Ik heb als miss073 in maart de meeste kritiek gekregen maar ook heel veel views op een filmpje. Mijn eerste truly yours kwam namelijk binnen en ik was zo enthousiast dat ik het snel wilde opnemen en ook nog eens tijdens mijn ontbijt. Bekijk het filmpje niet want nu zie ik in dat de mensen inderdaad ergens wel gelijk hadden. Ik heb ook nooit meer gegeten tijdens een filmpješŸ˜„. Er was nog meer drama, namelijk het dr van der hoog drama. Wat ze btw wel goed hebben gemaakt met een heerlijk pakket. Het thema van maart was roert haar staart en dat was ook echt het geval xD.

 

April 2012:

Ondanks dat ik jarig was in april heb ik daar toch een hoop tegenslagen gehad. Een oom van mij heeft in april zelfmoord gepleegd, waar ik verder niet over wil uitwijden maar ik hoop dat hij zijn rust heeft. Verder stond ik op het punt te stoppen met mijn opleiding. Maar er waren ook leuke dingen, ik heb zelf een winactie georganiseerd, en heb mezelf omdat het zo slecht ging flink verwend voor mijn verjaardag ^^.

 

 

Mei 2012 :

In mei heb ik definitief besloten om te stoppen met mijn opleiding. Het was een moeilijke keuze maar nog steeds een keuze waar ik iedere dag plezier van heb. Verder was het onwijs lekker weer en heb ik veel vlogs buiten opgenomen. Ook kwam de geweldige Limited edition van catrice uit. Revoltaire naar mijn mening echt de winnaar van de Limitied editions van de budget make-up.  Ook heb ik mijn categorieĆ«n even opgeruimd.

 

Juni 2012:

In juni kwam ik voor het eerst op TV73, we gaan binnenkort weer plannen voor opnames maar dan in de studio. Ook maakte ik mij regelmatig EK ready en mochten jullie een keer mee met miss073. Ook was er het drama rondom de blendbox en zijn veel dames opgelicht. Maar het mooiste van deze maand was wel dat ik mijn propedeuse toch gehaald had en ik vol goede moed aan mijn volgende opleiding kon beginnen.

 

Juli 2012:

In juli heb ik mijn nikon 1 gekregen/gekocht dus de filmpjes zijn vanaf die tijd een stuk beter geworden kwalitatief. Er zijn heeel veel filmpjes geweest en ik was helemaal in de ban  van Panda!

Nikon one the eerste 089

 

Augustus 2012:

In augustus ben ik vooral creatief bezig geweest. Kwam panda eindelijk thuis en ben ik op vakantie geweest naar Renesse. Beetje de komkommer maand!

 

ouwehands dierenpark 005

 

September 2012:

September is enorm rustig geweest op miss073, dit omdat ik begonnen was aan mijn nieuwe opleiding en meer klokuren op school zat. Daarnaast moest ik gewoon voor iemand klaar staat die mij enorm nodig had en dan moet je je hobby soms even aan de kant zetten. Maar er zijn wel mooie fotoā€™s voorbij gekomen en de herfst was officieel begonnen! Ook zat augustus helemaal vol met heerlijke zomeravonden, dat vind ik dan weer wel lekker aan de zomer!

 

ouwehands dierenpark 381

 

Oktober 2012:

In oktober ontdekte ik het boek de verborgen universiteit en werd daar helemaal door opgeslokt. Ook begon ik met het maken van een eigen wreck this journal, maar misschien kan ik beter beginnen met de originele want veel is er nog niet van gekomen. Ook heb ik eigenlijk best veel voor de site gedaan maar uiteindelijk niet gepost xD.

12 oktober 12 117

 

November 2012:

In november vond ik steeds meer mijn draai op mijn opleiding, leuke vakken, leuke mensen. Ook kreeg mijn eigen plekje steeds meer vormgeving { nu is het weer een zooi Emoticon die tong uitsteekt maar je weet wat ze zeggen chaos in het hoofd is chaos overal Emoticon die tong uitsteekt} Het is alweer veranderd maar daarover binnenkort meer. Ook mocht ik van Truly yours eenā¤ Elle box weggeven en die is heel goed terecht gekomen! Ook ben ik verwent met allemaal leuke spulletjes voor de website van een vriendin en ben ik verliefd geworden op de lakjes van Models own!

producten en sneeuw 050

December 2012:

Wat een maand, shoppen, goede voornemens, pinterest, gamen, plezier maken en veel bloggen. Mijn december is echt super geweest, helaas iets te weinig sneeuw naar mijn mening, geen witte kerst. Ik durfde voor het eerst echt met een outfit of the day op miss073, wat een grote stap was. Heb leuke oorwarmers mogen testen voor een bedrijf. Kreeg van mijn vriend een leuk kerstcadeautje namelijk een weekendje Valkenburg .  En heb geblogt via mijn ipad wat ik erg fijn vond dus dat zal wel vaker gebeuren het aankomende jaar. valkenburg 173

 

 

 

Qua bloggen ben ik toch wel tevreden, ook al ben ik een paar keer goed op mijn bek gegaan. Maar dat hoort er bij en daar kunnen we van leren. De aankomende week staat in het teken van de jaarwisseling, ontdekkingen, leerprocessen van 2012 maar ook goede voornemens voor 2013.

Waarop kijk jij met een glimlach terug op 2012??
Veel Liefs

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Terugblik op 2012

Geef een reactie

