Miss073

Believe you can and you're halfway there

Unboxing Secret Twitter Santa 2012

1 reactie

Wie mij volgt op twitter heeft de hashtag #STS2012 vast enorm veel voorbij zien komen de afgelopen dagen. Voor dat ik mijn video laat zien zal ik eerst even uitleggen wat het precies is. STS, ook wel secret twitter Santa is een soort van surprise onder bloggers. Er worden lootjes getrokken en vanaf dan speelt er zich een hoop af op de site elfster. Daar kan je een verlanglijstje maken, zelf hints geven aan je Santa maar je Santa kan aan jou geheime vragen stellen waar ze zelf anoniem blijft.

Mijn Elfje had mij al geraden voor dat het unboxing day was. Maar het was een hele leuke ervaring en als het kan doe ik volgend jaar weer mee!

 

Hier de cadeautjes die ik van mijn Santa Amanda heb gekregen!

 

 

Ben echt onwijs blij met deze leuke goodies! En binnenkort meer over het misschien samenwonen ^^. Eerst maar eens gaan bezichtigen.

 

Heb jij ook deze maand aan surprise gedaan?? Wat is jou leukste surprise ervaring?

 

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Unboxing Secret Twitter Santa 2012

Geef een reactie

