Miss073

Believe you can and you're halfway there

2e kerstdag Complete look!

2 reacties

Vandaag is het tweede kerstdag en ik heb voor jullie mijn look helemaal op de foto gezet en met succes! Want het licht buiten was goed dus hij staat er super op!

3824_393296117421845_570909914_n

 

Als eerste de kledij!  Ik heb vandaag een jurkje van H&M aan met een vestje van Bonprix. Ik wilde eigenlijk pumps aan maar door mijn botontsteking heb ik mijn zwarte ballerina`s aangedaan.

cadeautjes look en outfit 033  cadeautjes look en outfit 035                                         cadeautjes look en outfit 036

cadeautjes look en outfit 038

 

Het Haar! Ik heb mijn haren gekruld en vervolgens opgestoken. Mijn lok voor heb ik gestyled en heb het afgemaakt met bloemetjes.

 

cadeautjes look en outfit 029

cadeautjes look en outfit 030

 

 

Tot slotte de make-up! Ik heb een goud met bruine ooglook, met een peachy blush.

 

cadeautjes look en outfit 023

cadeautjes look en outfit 024

cadeautjes look en outfit 025

 

 

cadeautjes look en outfit 021cadeautjes look en outfit 022cadeautjes look en outfit 027

 

Meanwhile in miss073`s workshop xD

cadeautjes look en outfit 019

 

Stiekem ben ik best wel tevreden over deze look! Ik voelde me zelfverzekerd en lekker in mijn vel!

 

Wat vinden jullie van de look?

 

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “2e kerstdag Complete look!

  1. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

  2. Pingback: Mijn kledingstijl « Miss073

Geef een reactie

