Miss073

Believe you can and you're halfway there

Kerstlooks

2 reacties

Vandaag heb ik voor jullie wat looks die ik bij mezelf heb gemaakt. Sommige foto`s zijn niet zo goed maar ik ben gewoon mijn mappen af gegaan op looks die jullie nog niet hebben gezien. Ik heb vandaag niet zo veel gedaan. Sommige van jullie weten het maar voor de gene die het nog niet weten. Als er iets spannends gaat gebeuren vergaat mijn functioneren onder de zenuwen. Ik ben dan super druk en mijn ritalin werkt dan ook op de een of andere manier niet meer.

Maar goed wat looks/nailarts

 

Een rustige paars roze look!

look 023look 025look 029

 

Nagels!

look 035look 037

look 041

 

Look met kerst kleurtjes!

 

look en filmpje 008look en filmpje 001

en zonder groene liner

 

lakjes h&m en favorieten 019lakjes h&m en favorieten 015

Een blauwe variatie:

 

lakjes h&m en favorieten 003lakjes h&m en favorieten 004

 

 

lakjes h&m en favorieten 011

Paars en roze

 

12 oktober 12 05412 oktober 12 055

 

Mint groen

12 oktober 12 15112 oktober 12 155

 

 

Zo dat waren er een hoop! Ik hoop dat er voldoende voor jullie zijn. Morgen maak ik er nog eentje, verzoekjes? Laat ze hier onder achter!

 

Veel Liefs,

 

PS. Welke vindt jij het mooist?? (Dan kan ik die vaker doen ^^)

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Kerstlooks

  1. Ik vind de nailart erg leuk!

  2. vindt het hele mooie look’s

Geef een reactie

