Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review Panda Audio Earmuffs

2 reacties

 

Als ik ergens niet zonder kan is het wel muziek. Ik zou echt niet weten wat ik zonder mijn IPod zou zijn. In de trein al die loze gesprekken volgen van die dames van middelbare leeftijd die voor elkaar plekken bezet houden, nee niets voor mij. Fietsen kan ik niet zonder muziek en werken al helemaal niet. Ik pas mijn muziek ook aan op de activiteit waar ik mee bezig ben. Soms rustgevende ballads en dan weer een goede base voor op de fiets. 

Ik vond het toen ook super leuk dat ik van www.mobilefun.nl oorwarmers mocht uitproberen. Nu denk je vast, euh oké oorwarmers. Maar wat leuk is is dat het ook nog eens een headphone is! Nu ben ik een grootverbruiker van oortjes en headphones want die overleven nooit lang bij me dus kwam dit ook nog eens goed uit.

 truly yours en headphones 002truly yours en headphones 003

 

De vormgeving van deze oorwarmers is niet alleen super leuk maar hij is ook nog praktisch. Mijn oren blijven heerlijk warm met deze panda`s op mijn oren. Jullie weten dat ik helemaal gek ben op panda`s dus dat zit wel snor. Door de pluche zitten de oorwarmers lekker comfi en ook met oorbellen is hij prima te dragen. Vind ik altijd wel belangrijk want ik vind het verschrikkelijk als oorwarmers drukken op mijn oorbellen waardoor je zo`n gekneld gevoel krijgt. De boog die over je hoofd loopt is bekleed met wol waardoor er geen harde rand zit en het echt de look geeft van oorwarmers. truly yours en headphones 013

 

Er zit een kabeltje bij die je in je telefoon, tablet of MP3 speler kan pluggen en los in de oorwarmers. Je kan ze dus ook echt alleen als oorwarmer dragen maar ook als headphone. Wat ook handig is is dat je ondanks de wol de lengte van de boog over je hoofd kan verstellen dus dat je hem wel passend kan maken.

 

Het kabeltje is omringt met een soort van stofje waardoor de kabel erg soepel is. Waar ik meestal gedoe mee heb is als de kabel te stug is. Dan gaat bij  mij altijd dat plugje kapot omdat mijn IPod continu verhuist van in mijn zak, naar uit mijn zak, van in mijn hand naar in mijn tas. Omdat dit kabeltje zo soepel is kom ik dit probleem voorlopig niet tegen. Aan de kabel dit ook een klemmetje dat je hem aan je sjaal of jas kan klemmen. Ik gebruik het zelf persoonlijk niet maar kan me indenken dat sommige mensen dit fijn vinden.

 truly yours en headphones 016

 

Ook zit er aan de kabel een volume regelaar. Na wat spelen kwam ik er achter dat mijn volume van mijn iPod het zelfde bleef maar wel het volume op de oorwarmers harder of zachter werd. Dit is super handig wanneer je even de buschauffeur begroet, dan hoef je niet helemaal je IPod uit je zak te halen en hem op pauze te zetten. Althans dat doe ik altijd.

 

Het geluid? Ik vind het geluid prima, niet heel schel wat je bij die oordopjes hebt van een paar euro maar gewoon een vol geluid. Je moet er wel op letten dat je de kabel er echt goed in plugt want wanneer je dit niet doet krijg je zo`n onderwater geluid. Dus daar moet je wel even op letten. Maar verder doe hij het goed of je nu ligt, zit loopt of staat.

truly yours en headphones 014

Wat ik ook belangrijk vind is dat niemand last heeft van mijn muziek. Ik heb het even uitgetest bij mij in de klas en samen met mijn vriend en je kan hem bijna voluit zetten en dan is je muziek nog niet te horen door je buurman of buurvrouw. Zo val je niemand onnodig lastig met je muziek. Het enige wat minder is, is dat hij niet compact is. Je kan hem niet even opvouwen en in je tas doen bijvoorbeeld op school. Dat vind ik wel jammer want het is lastig om met oorwarmers binnen op te lopen behalve als je muziek luistert dan.

truly yours en headphones 009

De prijs is redelijk, € 24,99. Ik vind het niet te duur maar het is ook niet spot goedkoop. Maar als je de prijs vergelijkt met een beats headphone dan kan je daar wel een nulletje achter zetten dus de prijs is gewoon prima.

truly yours en headphones 008

Het leuke is dat ze in verschillende beestjes te verkrijgen zijn, namelijk ook in uil en pinguïn. Ben je benieuwd naar de technische info van deze oorwarmers kan je even hier klikken. Als je nog met spoed op zoek bent naar een kerscadeautje voor een dieren, warme oren en muziek liefhebber heb je met deze koptelefoon alle vliegen geklapt.

 

Ik vind het echt een leuke gadget en zal hem met veel plezier gebruiken met de koude dagen. Wat vinden jullie van deze schattige oorwarmers?

 

Veel Liefs,

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Review Panda Audio Earmuffs

  1. Wat ontzettend leuk bedacht!

  2. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

