Miss073

Believe you can and you're halfway there

Weer eens wat nieuws & 5 random facts

Een reactie plaatsen

Zoals jullie zien is er weer iets veranderd aan miss073.com. Waarom? Ik kwam een blog tegen met dezelfde template en als ik ergens  niet van hou is het wel het zelfde zijn als de rest. Vandaar dat ik miss073 heb omgetoverd in een zen plekje, niet alleen voor jullie maar ook voor mezelf.

 

En nu voor jullie de kans om mij iets beter te leren kennen!

 

 

1. Ik heb een hele rijke fantasie. Zodra ik een film kijk zit ik er ook helemaal in en hoef je me niet te storen ( vooral niet bij een enge film), de fatamorgana en de droomvlucht zijn voor mij werkelijkheid en ik heb de meest fantasie volle dromen. Die bespaar ik jullie maar even maar hierdoor geniet ik echt van iedere dag. Ik kan naar de lucht kijken en meteen een gedachte stroom hebben.nessesary

 

 

2. Ik heb altijd een notitieboekje bij! Ik heb vaak op de raarste momenten een geniaal idee, een vraag waar ik het liefst gister nog antwoord op wil hebben of droom ik gewoon lekker weg.  Maar ook voor ideeën voor miss073, inrichting, liefde, cadeautjes heb ik mijn notitieboekjes nodig. Ik kladder altijd een eind weg maar ik vind het heerlijk.

valkenburg 137

 

3. Ik ben een enorme geek! De mensen die mij op pinterest volgen zien regelmatig pins verschijnen op do you believe in magic die ik allemaal uit de categorie geeks haal. Ik game, hou van lezen, hou van rare en gekke feitjes, test graag mijn eigen kennis, kan verzuipen in gedachtes ( wel raar met ADHD maar het lukt steeds beter.) en ook in boeken en films. Hier haal ik vaak mijn inspiratie vandaan.

 

 

4. Wat celebs met hun hondjes hebben heb ik met Panda! Nee ze is niet mijn accessoires maar Panda betekend wel heel veel voor me. Ik ben het afgelopen weekend weg geweest en heb iedere dag wel even naar huis gebeld hoe het met haar was. She is my little baby boo, snappie. Ik ben gewoon helemaal verzot op mijn kitten. Op Luna ook hoor maar dat is anders, die slaapt niet tussen mij en mijn vriend in ^^. Ja echt dat doet ze, ze ligt altijd lekker bij ons in bed. De ene keer tussen ons in en de andere keer onder de dekens bij mijn voeten. Panda is pas 5 maanden maar ik kan nu al niet meer zonder haar.

3bde82c6270a11e2900e22000a1cbaa0_7

 

5. Ik vind fotograferen onwijs leuk maar het lukt me nooit! Bijna al mijn foto`s die ik in Valkenburg heb gemaakt zijn mislukt. Ik beweeg te veel, neem er niet genoeg tijd voor en tja ik vind het heel jammer dat het iedere keer net niet lukt. Misschien moet ik me maar eens opgeven voor een foto cursus van de zomer.  Door mijn net niet foto skills heb ik ongeveer nog 75 looks op mijn pc staan waarvan ik niet tevreden ben met de foto`s. Ook omdat ik niet voldoende licht heb iedere keer ( denk aan morgens vroeg voor school).  Hebben jullie voor me fotografie tips???

 

 

Wat vinden jullie van de nieuwe look van miss073 en vinden jullie het leuk mij beter te leren kennen door soms meer random facts artikelen?

 

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

