Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag Models own Pink cocktail

1 reactie

Vandaag heb ik voor jullie weer eens een lakje van vandaag. Het lakje is van Models Own en heet Pink Cocktail. Eigenlijk een hele zomerse naam, eerlijk is eerlijk het is ook echt een zomers kleurtje!

producten en sneeuw 049

Het is een heel mooi neon roze kleurtje met een blauwe gloed er in. Hij lakt er fijn en ik draag hier drie dunne laagjes. Dit viel me niet tegen want ik had verwacht dat hij eigenlijk helemaal niet zou dekken zonder een witte of nude basis kleur eronder maar dat doet hij dus wel. Verder droogt deze lak ook super snel en blijft hij zeker 4 dagen zonder te chippen zitten. Ja ik draag mijn nagellak voortaan langer gewoon geen tijd om ze vaker te lakken xD.

producten en sneeuw 050

Deze lak van Models Own is net als Pinky Brown geweldig! Ik denk dat ik er een nieuw favoriet merk bij heb.

Wat vinden jullie van Pink Cocktail?

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Lakje van vandaag Models own Pink cocktail

  1. Wauw wat een mooi kleurtje, ik ben dol op roze!

Geef een reactie

