Miss073

Believe you can and you're halfway there

Dr. Van der hoog Quick pure 3 minutes masker

7 reacties

Vandaag ga het Dr. van der Hoog quick pure 3 minutes masker uitlichten. Ik heb hem voor jullie en mezelf getest en ik ben er erg tevreden over. Waarom? Lees dan snel verder.20121206-184136.jpg

Als eerst de verpakking, die is groen dus kan niet missen bij mij. Ook staan er lieve witte bloemetjes op dus tja over vliegen in een klap gesproken. Dat is bij deze verpakking wel het geval. En er komt nog een vlieg bovenop omdat het een tube is waardoor je veel minder kliedert als met zakjes. Een mooie en handige verpakking dus.20121206-184145.jpg

 

Wat belooft het? Het masker belooft je huid snel op te peppen en je huid te reinigen. Door de kallendulan olie wordt de huid ook nog eens gezuiverd en herstelt. Nu is mijn huid erg moeilijk aan het doen en heb ik wat verkleuringen in mijn gezicht , dus een oppepper kan ze zeker gebruiken.

Ken je nog die dubbellikker ijsjes van vroeger? Dit masker ruikt naar een groene dubbellikker! Erg lekker dus, het was ook mijn favoriete ijsje van het pak. Nu het masker deze nostalgie los maakt kan ik alleen maar zeggen dat hij extra pluspunten krijgt. Verder lijkt de structuur op een hele dikke nachtcreme, bovendien smeert hij ook lekker uit. Dit masker wordt niet hard maar trekt in de huid. Uit mijn ervaring zijn deze maskers vaak erg voedend en dat is bij deze ook het geval.

20121206-184150.jpg

Het masker voelt heerlijk aan op mijn gezicht, het tintelt een klein beetje maar verder geen problemen. Het masker wordt niet hard en trekt in te huid. Het voelt erg prettig aan en wat ik erg fijn vind is dat het maar 3 minuutjes op je gezicht hoeft. Daardoor is het HET ideale maskertje voor even tussen door.20121206-184155.jpg

Na het afwassen voelt mijn huid fris, baby zacht en verzorgd aan. Mijn eerste reactie was echt WOW, dit masker doet wel heel veel voor mijn huid en ik denk dat iedereen hem wel een keertje moet proberen. Het is echt het ideale masker voor de drukke dame die ook nog eens goed voor haar huidje wil zorgen. Ik ben echt fan van dit masker en raadt het iedereen aan.

Wat is jou manier om je huid snel te herstellen?

 

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Dr. Van der hoog Quick pure 3 minutes masker

  1. Ik heb het boost masker met jojoba olie, ook een heel fijn masker!!!

  2. leuk gedaan zo je foto’s bewerkt TOP MEID

  3. klinkt goed, leuk artikel!

  4. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

