Miss073

Believe you can and you're halfway there

Models Own: Pinky Brown

4 reacties

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van models own. Het lakje heet pinky brown en ik kan je vertellen ik ben fan! Het enige wat jammer is, is dat het nu al sneller donker is en ik het effect niet goed op foto kan krijgen. Maar goed ik heb het toch geprobeerd voor jullie.

lakje 017lakje 015lakje 023

Het is een soort van duochrome lak met veel verschillende kleuren. Zo zit er paars, bruin, groen, roze, oranje en volgens mij ook nog iets van rood in. Per dagdeel, uur, half uur, minuut, seconde zie je weer een andere kleur. Omdat de lak goed glittert is dit een geweldig lakje voor de feestdagen. Het kwastje lakt erg fijn en de lak droogt vrij snel. Alleen hij ruikt wel echt chemisch naar nagellak van toen ik klein was.

lakje 002lakje 026

Ik kan je vertellen, ik ben FAN! Ik ben helemaal weg van deze nagellak en kan niet wachten om de volgende uit het pakketje te proberen.

lakje 006

Hierboven heb ik het kleurverschil goed op de foto gekregen.

Wat vinden jullie van de nagellak???

Veel Liefs

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Models Own: Pinky Brown

  1. Mooi lakje inderdaad, waar kan je models own kopen?

  2. Pingback: Lakje van vandaag Models own Pink cocktail | Miss073

  3. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

