Miss073

Believe you can and you're halfway there

Mini shoplog

6 reacties

Laatst heb  ik geshopt voor mijn elfje voor STS2012 en in de shop waar ik dingetjes kocht kon ik me niet inhouden en heb wat dingetjes gekocht. Deze wilde ik graag met jullie delen! Dus dat ga ik ook doen!

goodies en masker 063goodies en masker 064goodies en masker 065

Als eerste een blush van Beauty UK, deze was 4,50.

goodies en masker 066

En een mini Models Own setje van de beetle juice collectie. Nog nooit iets gehad van Models own dus ben erg benieuwd! Dit setje was € 14,95 voor drie flesjes van 6 ml.

goodies en masker 068

Omdat ik boven een bepaald bedrag uit kwam kreeg ik nog een sinterklaas cadeautje voor mezelf! Dat was een wet and wild lipstick nr 553B. Ik sta te popelen om mijn nagels te lakken dus ga snel verder!

Wat vinden jullie er van???

Veel Liefs,

P.S. niet vergeten mee te doen aan de winactie!!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

6 thoughts on “Mini shoplog

  1. Wauw wat een prachtige modelsown lakjes

  2. Oeh mooie spulletjes hoor! Vooral die nagellakjes lijken mij echt mooi!

Geef een reactie

