Miss073

Believe you can and you're halfway there

Uitstel van de winactie van de truly yours <3 elle box

Een reactie plaatsen

Hee allemaal,
Door wat administratieve foutjes moet ik de winactie van Truly Yours een week uitstellen. Wat natuurlijk goed nieuws is voor jullie!! Dus ik stel deze winactie een weekje uit tot 1 december! Zodat het een leuk soort van sinterklaas cadeautje wordt!

Bw, ik ben voor het eerst een blogpost op mijn ipad aan het schrijven. Het is even wennen en ik moet nog er achter komen hoe het werkt met foto’s. Wie weet kan ik zo wel steeds beter en natuurlijk vaker bloggen. Want als ik alvast het kan schrijven in de trein scheelt dat natuurlijk het halve werk.

20121125-193313.jpg

Zo dit is gewoon een mooie foto, gewoon even om te proberen!
Dan ga ik nu een masker opdoen die jullie deze week voorbij gaan zien komen.

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik de winactie moet verlengen maar dit ligt echt buiten mijn macht.

Hopen dat deze post goed gaat, fingers crossed!

Veel liefs!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

