Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review; Planter aloë Vera mask

Een reactie plaatsen

Vandaag neem ik voor jullie weer eens een gezichtsmasker onder de loep. Weten jullie nog dat er in de oktober box ( als ik me niet vergis) een facial masker van het merk Planters zat? Nou vandaag was het eindelijk zo ver en heb ik het voor jullie (en mezelf  ^^)  uitgeprobeerd. planters masker en inhoud truly yours 002

Planters beloofd dat het masker super hydraterend is en het de huid hersteld en verzacht. Nou, ik ben benieuwd! En dan aan de slag! Eerst het gezicht reinigen!

planters masker en inhoud truly yours 011planters masker en inhoud truly yours 013planters masker en inhoud truly yours 014

Tadaa daar is het masker en mijn eerste gedachte was al gelijk. NEEE niet zo`n voorgemaakt masker.

planters masker en inhoud truly yours 017planters masker en inhoud truly yours 018planters masker en inhoud truly yours 019

Maar goed, toch een kansje geven of niet dan. Helaas stuitte ik al gelijk op het probleem waar ik vaker op stuit met deze maskers. Hij is te groot en daardoor blijven mijn probleem gebieden onaangeraakt (zoals bijvoorbeeld mijn kin –> zie foto). Dat vind ik altijd zo stom, alsof iedere vrouw een enorm gezicht heeft. Plus hij blijft absoluut niet zitten. Oké vanuit vroeger opzicht hoort een vrouw lekker te gaan liggen tijdens een maskertje maar ik heb daar toch geen tijd voor, ik wil mijn masker op kunnen houden wanneer ik even doorwerk.

planters masker en inhoud truly yours 020planters masker en inhoud truly yours 022planters masker en inhoud truly yours 023

planters masker en inhoud truly yours 025planters masker en inhoud truly yours 026planters masker en inhoud truly yours 027

Nee, een rustgevend masker is dit voor mij absoluut niet, het ding valt de hele tijd van je gezicht, en je blijft er mee bezig. Erg irritant! Maar goed, terwijl ik het masker draag voel ik wel een tinteling, dus er werkt wel iets! Dat is toch het belangrijkste^^. Na het masker moet je het vocht wat achter is gebleven op de huid inmasseren, zo gezegd zo gedaan. Helaas is het een plakkerig goedje en wanneer alles opgenomen is in de huid plakt je huid nog steeds. Waardoor ik het gevoel krijg alsof mijn huid niet schoon is. Was ook niet de functie van het masker maar toch verwacht ik zoiets.

planters masker en inhoud truly yours 028planters masker en inhoud truly yours 034planters masker en inhoud truly yours 032

Achteraf vind ik het geen fijn masker. Ik krijg niet het gevoel dat mijn huid een oppepper heeft gekregen. Ik zou dit masker niet opnieuw kopen als ik hem ergens zou tegen komen. Helaas was het licht net iets anders op de before and after foto. Moet je nagaan hoe snel het al donker wordt, dit is in een tijdsbestek van 10 min xD.

planters masker en inhoud truly yours 014planters masker en inhoud truly yours 032

Heb jij ooit een masker gehad waar je het gevoel van kreeg dat er niets gebeurde???

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

