Miss073

Believe you can and you're halfway there

Winter eyes

4 reacties

Hey Allemaal,

Vandeweek hebben jullie kunnen lezen dat ik in een winter vibe zit. Toen heb ik ook een ooglook gemaakt die ik nu helemaal aan jullie ga showen! Ik heb hiervoor het catrice cruise couture palette gebruikt en een wit oogpotlood. De highlighter is van catrice uit een smokey eye palette. Verder heb ik nog een wit oogpotlood gebruikt van essence. Ook nog een hele budget proof look dus ^^.

look en lakje 014look en lakje 015look en lakje 017

look en lakje 022look en lakje 023look en lakje 027

look en lakje 028

look en lakje 035

look en lakje 039

look en lakje 020

Op mijn lippen heb ik een glitter lipgloss van NYC, blush van catrice en highlighter van de Hema. Ik heb btw de infinite matte foundation van catrice hier op.

Voor de dames met blauwe ogen die denken dat ze blauw niet kunnen dragen… forget it en haal blauw uit de kast want het laat stiekem mijn ogen wel eruit springen!

Wat vinden jullie van de look??

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Winter eyes

  1. wauw dat ziet er erg mooi uit!

  2. Wauw, echt een ontzettend mooie look! Ik denk wel je mooiste tot nu toe, heel verfrissend! En je lay-out, SUPERGAAF!

  3. Cold as ice! Mooie look hoor! En idd, je kunt het best hebben, met je blauwe ogen!

  4. mooie look zeg meid! Wauw

Geef een reactie

