Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag; Winter vibe

Een reactie plaatsen

Misschien hebben jullie het op mijn twitter al voorbij zien komen. Ik doe mee aan secret twitter santa #STS2012! Wat is het? Het is een soort suprise onder beauty bloggers. Er worden lootjes getrokken, elkaar geheime vragen gesteld super leuk dus! Door al volop bezig te zijn met kerst raak ik dus al helemaal in mijn  winter vibe waar ik vandaag mijn nagels ook aan hem aangepast.

Ik heb mijn nagels eerst het lakje city that never sleeps van een duo lakje van essence. Daarna heb ik met de andere kant van dat flesje midnight date een french tip gemaakt maar dan iets breder dan normaal. Vervolgens heb ik met een licht blauwe lak van china glaze, kinetic candy daar een tip overheen gemaakt. Tot slotte heb ik er een glitterlak van calvin klein, hallucinate overheen gedaan voor de winterse spark. En voilà het resultaat!

look en lakje 010

look en lakje 011

Hebben jullie al de winter vibe te pakken?

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

