Miss073

Believe you can and you're halfway there

This is my life ^^ #1 Eigen plekje

5 reacties

Vandaag kreeg ik de vraag of ik foto`s wilde plaatsen van mijn eigen plekje, en natuurlijk wil ik dat. Daarnaast wil ik jullie ook wat instagram kiekjes laten zien en andere foto`s die ik heb gemaakt. Als jullie het leuk vinden wil ik het best vaker gaan doen onder de naam this is my life. Dus laat me weten als je het leuk vind om vaker foto`s te zien.

eigen plekje 038

eigen plekje 039eigen plekje 041eigen plekje 043

Als eerste het hoekje wat mijn plekje is. Dan een kaart die ik daar heb opgehangen, gewoon omdat het me een good feeling geeft. Dan hangt er een schilderij die ik gister heb gemaakt, soms heb je ook slechte dagen. En…. ik heb mijn kerstboompje al stiekem neergezet. Beetje bij beetje word de hoek steeds meer winter!

eigen plekje 049eigen plekje 050eigen plekje 044

Tja, ik heb iets met panda`s, kan heet panda ik wil als ik zelf mijn rijbewijs heb weer een panda, dus deze panda kon gewoon niet missen ^^. Dan mijn mok uit Aken, ik ben een enorme theeleut dus heb altijd een mok op mijn kamer staan voor een bakkie. En mijn zout kristal lamp, het zou ergens goed voor zijn, waarvoor weet ik niet meer xD maar hij is wel onwijs leuk!

eigen plekje 045eigen plekje 046eigen plekje 051

Ik wilde ook eigenlijk een plant of iets dergelijks bij mijn plekje. Maar ik ben niet zo goed in planten levend houden xD Waarom? Geen idee, het lukt maar niet. Toen ik deze orchidee zag bij de xenos voor 1,29 als ik me niet vergis moest hij mee voor mijn plekje. Dan een plankje met edelstenen en oosterse dingetjes. Op de hoek staat btw een paars engeltje die ik van mijn vriend heb gehad. Jammer dat hij er net buiten valt. Tot slotte panda, die vind mijn plekje ook al heel erg leuk! Dus ik moet mijn plekje al delen.

Eigenlijk al veel foto`s laten zien. Dus ik laat het hier even bij. Welke foto vind jij het leukst? Wil je vaker een foto artikel zien??

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “This is my life ^^ #1 Eigen plekje

  1. Leuk die orchidee, hoop dat je veel plezier zult hebben van je eigen plekje!

  2. Oooh wat een lieve kat! Cute zeg!😀 Leuke foto’s, tof om zo te zien!😀

  3. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

