Miss073

Believe you can and you're halfway there

Estée lauder bete noir nagellak

1 reactie

Hee allemaal!

Vandaag ga ik met jullie een kijkje nemen naar het nagellakje wat ik heb gewonnen bij beautyscene. Het is een lakje van Estée Lauder en hij heet bete noir vertaald betekend het zwart beest. Het is een heel mooi winters lakje, lekker donker met een blauw paarse ondertoon. Eigenlijk kan ik gewoon zeggen dat ik helemaal weg ben van de kleur! Het doet me denken aan een koele winter avondlucht. De verpakking voelt echt chique aan. Het is een glazen vierkante potje met gouden details waardoor het ook luxe aanvoelt en oogt. Het zit ook in een mooi donker blauw doosje waardoor de luxe nog eens extra wordt benadrukt.

estee lauder 005

Maar nu de lak zelf, het kwastje is erg dun waardoor het even wennen was met lakken. Ik ben nu eenmaal verwend met de heerlijke brede kwastjes van catrice en essence en dat maakt het lakken met een dunner kwastje lastiger, maar gelukkig niet onmogelijk. De eerste laag was een beetje streperig maar gelukkig kwam dat helemaal goed naar de tweede laag. Eigenlijk een prima lakje! Ik heb de prijs opgezocht en tja, Estée lauder is helaas geen budget merk en het lakje kost dan ook 21 euro. Maar Ici paris XL webshop verkoopt hem nu voor 18 euro!

 estee lauder 008

Als ik het geld had zou ik meer lakjes van Estée Lauder kopen! Het is echt een prima lak in een mooie kleur. Bovendien geeft het zo`n luxe gevoel waardoor je het gevoel hebt alsof je iedere keer een juweeltje in je handen hebt.

estee lauder 009estee lauder 010estee lauder 011

Sorry voor mijn vingers maar de kittens vinden ze heel erg leuk en mijn handen leiden er echt onder.  De foto`s zijn allemaal zonder flits gemaakt!

Heb jij al ervaring met producten van Estée Lauder?? Wat vind jij er van?? Mooie kleur hè!

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Estée lauder bete noir nagellak

Geef een reactie

