Miss073

Believe you can and you're halfway there

Eigen plekje update

4 reacties

Hee allemaal,

Een half jaartje geleden heb ik een keer geblogt over het creëren van een eigen plekje. De afgelopen maanden heb ik echt last gehad van een chaos in mijn hoofd en vrijdag begon het te kriebelen. Eigen plekje, waar ik kan rommelen en doen. Zaterdag begonnen, en vanmiddag was ik klaar. Ik heb iedere la op mijn kamer doorgespit en een hele hoop weggegooid zo tegen mijn verzameldrang in. Met als uitkomst dat ik dus een eigen hoekje heb gemaakt waar ik eigenlijk wel lekker kan werken. YaaY!

Maar omdat ik niets gepost heb maak ik het goed met foto`s van spulletjes die ik heb gekocht en gewonnen. Deze kunnen jullie dus binnenkort tegenkomen op de site! Ik weet van sommige dingen niet meer precies de prijs omdat ik in mijn ruimdrift de bonnetjes heb weggegooid xD.

shoplog estéelauder 009shoplog estéelauder 019shoplog estéelauder 013

Lekkere warme sokken, voor de koude dagen die er aan komen. Daar komt btw niks van over op de site, ze waren maar €1,99 bij de action. Essence duo oogpotlood ( € 1,59), een goedje wat je nagelriemen verwijderd (€1,99) en een base coat ook volgens mij € 1,99.

shoplog estéelauder 018shoplog estéelauder 020shoplog estéelauder 022

Een heerlijk geurtje van Apple by roxanne € 3,95. Mijn geliefde Hammam showergel was op en ik stond van de week in de douche zonder! Geloof me een verschrikking want ik wil hem gewoon gebruiken wanneer ik het wil, Ben zo verzot op die dus die moet ook even gehaald worden. Nu had Ochelle een hele mooie actie namelijk 2 Therme douchegels voor maar 6 euro i.p.v. +/- 10 euro! Mooie deal dus! Ik ben erg benieuwd naar Ayurverda ^^.

 

shoplog estéelauder 029Deel 2 van de verborgen universiteit, het verborgen labyrint. Ik heb al een paar pagina`s gelezen en weet zeker dat ik er weer zo doorheen ben! Dit is een hardcover en was €22,50 maar ik heb hem van mijn vriend gekregen! Super!

 

shoplog estéelauder 033shoplog estéelauder 038shoplog estéelauder 042

Tot slotte nog wat Estée Lauder producten die ik had gewonnen bij beautyscene! Een Nagellak genaamd Bete Noir ( vertaald zwart beest ^^) , een lipstick; raspberry rebel, beetje donker maar wel een hele mooie kleur en een oogschaduw echt heel mooi maar dat binnenkort en die heet cyber lilac cyber. Heerlijke spulletjes allemaal, en ik kan ze ook nog eens in een keer allemaal terug vinden ^^.

Je weet wat ze zeggen, een opgeruimde kamer is een opgeruimd hoofd, en wie weet, heeft degene die dit ooit heeft gezegd wel gelijk! Wat denk jij ???

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Eigen plekje update

  1. Daar ben ik het helemaal mee eens. Als ik me slecht voel, ga ik opruimen🙂 Wat ziet je site er trouwens mooi uit zo. x

  2. leuke spulletjes, krijgen we ook nog foto;s van je eigen hoekje/plekje? Lijkt me erg leuk om te zien. ik denk dat het op mijn kamertje helaas niet mogelijk is.

Geef een reactie

