Miss073

Believe you can and you're halfway there

Winter Jet Lag en Challenges

Een reactie plaatsen

Hee Allemaal,

Nog nooit ben ik met het vliegtuig op pad geweest maar toch merk ik dat ik er veel last van heb. Ik heb een soort van Winter Jet lag. De wintertijd is ingegaan en ik ben iedere morgen trouw optijd om 5 uur wakker, wat dus voor zaterdag nog 6 uur was zoals het hoorde. Niet heel erg maar nu ben ik dus ook al om 21:00 toe aan mijn bed. Als je  vrij bent niet zo heel erg maar wel als je nog training of repetitie hebt. Maar ik vroeg me dus af of jullie ook een beetje last hebben van de winter jet lag? Hoe gaan jullie er mee om??  Ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik er mee om moet gaan maar zodra ik het weet zijn jullie de eerste die het weten! Maar jullie weten ik HOU van de winter! en de gene die mij op twitter volgen hebben het al gezien maar die sparkles are amazing!!❤ it!

Verder ga ik challenges doen, whut?? Jep challenges. Zo eens in de week laat ik een challenge voorbij komen. Ik heb een nailchallenge en een make-up challenge van internet af geplukt waar ik mee aan de slag ga. De looks worden voor school tijd gemaakt dus het worden foto`s met behulp van flits. Zo dan weten jullie het alvast. Morgen zal ik even de lijstjes van de challenges posten zodat jullie zien wat jullie kunnen verwachten,.

Zo en nu ga ik lekker thee zetten! Ik heb een hele lekkere gevonden van AH en dan lekker met een bak warme thee verder in mijn nieuwe GE-WEL-DIG-E boek. Daarover binnenkort meer, ik hoef nog maar 200 pagina`s en het is zoooooo spannend! Lezen vind ik heerlijk zo op deze koude avondjes, geurkaarsje aan, thee erbij, goed boek en knuffelende kittens en of je lief naast je en je hebt sowieso een geslaagde avond!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

