Miss073

Believe you can and you're halfway there

Truly Yours Oktober 2012

3 reacties

truly yours oktober 2012 002

Het is weer zo ver! Vrijdag stond hij op me te wachten, de Truly Yours van oktober. Iedere maand voelt het weer als een cadeautje wat ik voor mezelf koop. Normaal doe ik het in een filmpje maar ik had gewoon geen zin om op te nemen dus vandaar een artikel. De box van deze maand valt me niet tegen maar het is ook geen WAUW box. Dus gewoon meer een reguliere box naar mijn mening.

truly yours oktober 2012 033

Even een kort lijstje wat er allemaal in zit;

Comfort zone sacred nature cleansing milk { travelsize van 25 ml, fullsize €32,50 voor 200ml}

Planter’s aloë vera super hydrating face mask { Fullsize €4,-}

Planter`s bagnoschiuma gold of silver light { Fullzise € 12,-}

2B Detox { Fullzise € 6,99}

Roberto Cavalli eau de parfum en Calvin Klein euphoria eau de parfum { beide samples}

Eigenlijk staat er op het kaartje maar een sample van parfum maar ik heb  er twee gehad, waarom? Geen idee maar ik ben wel heeeel blij met Euphoria want de geur ruikt zalig! De geur van Roberto Cavalli vind ik persoonlijk minder maar met geuren is dat altijd een moeilijk iets.

truly yours oktober 2012 009truly yours oktober 2012 011

De Comfort zone cleansing milk vind ik een moeilijke. Gewoon omdat het een tube is (vind ik altijd een beetje lastig). Verder zitten er volgens Truly Yours wel voedende ingrediënten in zoals; Buriti olie, zachte karitéboter en oranjebloesemwater. Ik ben erg benieuwd naar deze cleansing milk maar ik ga in december een weekendje weg dus deze bewaar ik voor dan.

truly yours oktober 2012 024

Planter`s, Tja dat merk zit erg vaak in de Truly Yours. Volgens mij gewoon iedere maand, ik heb inmiddels volgens mij stiekem al best wel veel dingen van planters. Op zich wel een prima merk maar niet zo geweldig dat ik het zelf zou aanschaffen. Maar goed van Planter`s zit er dus een aloë vera masker in en een badschuim. Helaas ik heb geen bad maar ik ga het wel gewoon als een soort van douchegel gebruiken. Het masker is overigens een voor gestanst masker en belooft verzachtend en hydraterend te zijn. Een ding wat ik wel nodig heb, want hoe veel ik ook van de winter hou, mijn huidje  vindt de winter echter niet zo heel leuk. De douchegel ben ik wel heel nieuwsgierig naar want er zit goud in. toen ik de verpakking opende zag ik eigenlijk eerst een soort gouden verf eruit komen. Eerst goed schudden voor gebruik volgens mij anders krijg je of alleen goud of alleen badschuim ^^{op de derde foto zie je wat ik bedoel het gouden goedje zit helemaal aan een kant}. Ik moet wel toegeven dat de verpakking prachtig is! Stiekem kan ik dan ook niet wachten om dit uit te proberen. Ik vind dit wel de topper uit deze box. Het beloofd je huid super zacht te maken en de huideigen vetten te behouden… Ik ben benieuwd jij ook?

 truly yours oktober 2012 029truly yours oktober 2012 030truly yours oktober 2012 031

truly yours oktober 2012 008

Het detox kuurtje trekt ook wel mijn aandacht. Tuurlijk heb ik wel eens gehoord en gelezen over klysma kuurtjes waardoor je je binnenste even een goede spoelbeurt geeft laat maar zeggen. Nooit geweten dat je ze gewoon in de winkel kan kopen en niet naar een duur Thai`s zenproof oord hoeft om er een te doen. Het is dus een drankje op basis van bessenconcentraat met een kruidenmix van mariadistel, groene thee en paardenbloem. Het flesje is genoeg voor 10 doseringen en ik wil het graag uitproberen maar, ik heb  natuurlijk geen zin om op school tja hoe moet ik het zeggen… leeg te lopen. Ik vind het jammer dat er geen bijsluiter bij zit en moet dus nog goed uitzoeken wat dit drankje allemaal te weeg brengt binnen in mijn lichaam, maar ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben!

truly yours oktober 2012 025

Dus niet echt een WAUW box, maar wel een box waarna ik van sommige dingen wel nieuwsgierig ben. Hebben jullie al ervaring met een van deze producten? Iemand al eens een Detox kuurtje gedaan?? Laat het me weten!

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Truly Yours Oktober 2012

  1. Enige wat ik mooi vond is de badschuim (ook al hebben we geen bad)😦
    De detox heb ik al een x geprobeerd wij verkopen die bij De Tuinen waar ik werk.. Ik vond het niet echt bijzonder.. Maar ga het nu wel nog een x doen.. Je voelt je na een paar dagen iets fitter.. Het is niet dat je zwaar gedetoxt wordt enzo :p

Geef een reactie

