Miss073

Believe you can and you're halfway there

FOTD Sunny Fall

4 reacties

De Herfst is begonnen en eergister was er een heerlijk herfstzonnetje. Dat verdient een FOTD dacht ik dus ik ben vanochtend aan de slag gegaan en ik moet zeggen dat deze look me ergens we bevalt ^^. Ik heb twee palettes voor deze look gebruikt, eentje komt uit een make-up koffertje en de andere uit een eigen samengesteld palletje van de Etos. De gele en de oranje kleur zijn van Etos en de donker kleur komt uit het palletje wat ooit in een make-up koffertje zat. Verder heb ik een blus van de hema gebruikt, een lipgloss van Yves Rocher en mascara en eyeliner van essence.

EOTD 015

EOTD 016

EOTD 022

EOTD 028

EOTD 032

De bovenste twee zijn met flits. Nou, Wat vinden jullie er van??

Veel Liefs,

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “FOTD Sunny Fall

  1. Erg mooi gemaakt!🙂 Ik vind de look je heel erg mooi staan. Ik gebruik dit soort kleuren zelf niet veel, maar ik ga het toch maar proberen!😀

  2. mooi! staat je leuk! maar ik had een vraagje waar fotografeer je mee? xoxo

Geef een reactie

