Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag, Pink is Black

5 reacties

Hallo Allemaal!

Omdat ik vergeleken met vorig jaar meer uren op school door breng heb ik eigenlijk minder tijd om te bloggen. Daarom ga ik gewoon regelmatig alleen een foto plaatsen van een lakje, look, hair of the day. Natuurlijk blijf ik wel filmpjes maken voor tv73. Ik wil gewoon wel actief blijven met het bloggen maar ik kom gewoon tijd te kort wat ik eigenlijk jammer vind. Ik riep vandaag nog tegen mijn vriend in een grap “ik heb niet eens tijd om te poepen man.” bij wijze van spreken dan hè xD. Maar goed vandaag een lakje van vandaag!

lakje van vandaag 023

lakje van vandaag 026

Met en zonder flits, het zit er trouwens al weer 4 dagen op dus vandaar dat de tips al een beetje beginnen te slijten. Wat vinden jullie???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Lakje van vandaag, Pink is Black

  1. dat heb je erg mooi gedaan!

Geef een reactie

