Miss073

Believe you can and you're halfway there

De herfst is begonnen

1 reactie

 

autumn-quote

Het is nu echt een feit. Terwijl ik dit typ kijk ik naar buiten, het regent en de boom in de straat waait flink op en neer. Vorige week het eerste herfst luchtje opgesnoven. Eindelijk is de herfst daar. Oké het is koud en even wennen, maar ik ben echt geen zomer mens. Volgens mij heb ik dat al vaker verteld maar echt heerlijk die herfst. Natuurlijk moet ik er ook even twee weken aan wennen maar de blaadjes die gaan verkleuren, ik heb al hele leuke DIY ideeën. Niet alleen met beauty maar ook vooral creatief. Ik zit uren op pinterest en andere blogs te snuffelen te kijken, zie leuke ideeën voeg daar iets aan toe of laat iets weg… Eigenlijk is er een beetje een overload aan ideeën en ik heb absoluut geen idee waar ik moet beginnen… Dit heb ik vorige week ook al verteld. Nou, pff ik val wel in herhaling hoor. Ik had een heel leuk lakje van vandaag gemaakt maar de foto`s zijn niet scherp genoeg dus die moet ik morgen opnieuw maken.

549622_256954494425096_975177995_n

Maar eigenlijk ben ik wel heel erg verzot op de herfst! Al die kleuren, de geuren heerlijk. Het is net zoals ik een georganiseerde chaos. Blaadjes dwarrelen overal maar het is wel allemaal zoals moeder natuur het bedoeld heeft. Eigenlijk wilde ik van dit artikel een inspirational maken maar zit ik weer flink te zwetsen uit mijn nek. Haha gewoon even typen wat in  me op komt. Maar hier komen de plaatjes dan:

facebook_-858449031

386997_439677309407765_779998521_n

autumn-leaves-1280x1024

herfst

Er komt weer een leuke tijd aan! Hou jij ook van de herfst??

Veel Liefs,

Miss073

halloween nagels 029

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “De herfst is begonnen

  1. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

