Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review Impulss Nagellak 016

Een reactie plaatsen

Hoi Allemaal,

Panda en bomen 055

In de Truly Yours van augustus zat een nagellakje waar ik natuurlijk erg blij mee was. Ik stond dan ook te popelen om het lakje uit te proberen en ik kan al verklappen dat het een prima lakje is!Panda en bomen 057

Je kon in de Truly Yours twee verschillende kleuren ontvangen, een zwarte en een blauwe. De blauwe, nr 016 had ik in mijn doos. Wat me gelijk brengt op de eerste tegenvaller. Althans ik vind het altijd erg jammer als make-up geen leuke naam heeft maar gewoon een nummer. Ik vind het zo simpel.. “lekker makkelijk we geven het een nummer.” zo`n gevoel krijg ik er een beetje bij. Terwijl namen toch veel leuker zijn?! Verder is het eigenlijk een prima lakje, hij lakt zoals iedere metallic lak wel streperig maar dat is zo opgelost met een top-coat. Hij droogt redelijk snel, dus als je 5 minuten stil zit (Wat natuurlijk erg moeilijk voor ons is) dan  is het wel droog. Verder vind ik het een leuke kleur, het was namelijk een kleur die ik nog niet in mijn stash had en dan is het altijd leuk! Hoe lang de lak blijft zitten weet ik niet, sowieso 2 tot 3 dagen (Ik lak mijn nagels om de 2 a 3 dagen), De Impulss lak is te koop bij Truly Yours voor € 4,99, maar ik heb ze ook wel eens bij Kruidvat zien staan.. Ergens heb ik er een dubbel gevoel bij, catrice is namelijk voor mijn gevoel net zo goed en die lakken zijn  maar € 2,50. Ik ben een echte budgetshopper en ga graag opzoek naar budget juweeltjes. Daarom heb ik wel een beetje het gevoel; “ maar als ik net zo`n goede lak voor € 2,50 kan krijgen dus 2 potjes voor € 5,- dan is het toch zonde om € 5,- te betalen als ze van dezelfde kwaliteit zijn.” Snap je wat ik bedoel? Maar dat maakt het geen slechte nagellak dat niet want het lakje doet haar werk goed. 

Panda en bomen 051

Panda en bomen 053

Leuk kleurtje toch! Op beide foto`s heb ik twee laagjes en een top coat op, geen speciale maar gewoon een simpele. De Bovenste foto is met flits en de onderste zonder. Mijn oordeel? Prima lakje en ook nog eens een leuke kleur!

Wat vind jij van de Impulss lakjes???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

