Miss073

Believe you can and you're halfway there

Electric palette van Bart Smit

6 reacties

electric palette 009

 

 

electric palette 001

electric palette 002

De kleuren zijn dus echt geweldig! De pigmentatie is super. Binnenkort hier dus een look mee, en ik heb er zin in! Ik heb het palette dus al gebruikt en dat zie je dus ook op de foto`s ^^.  electric palette 005

Hebben jullie nog onverwachte budget toppers gescoord?

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

6 thoughts on “Electric palette van Bart Smit

  1. Het is gewoon een geweldige palette, de pigmentatie is echt incredible! Hopelijk kan je het fiksen met je opleiding, wat een gezeik weer joh!

  2. Heel mooi, en een aanrader voor meisjes die wat meer willen in hun stash wat betaaldbaar is😀

  3. Ik zie dit voor het eerst, wow bij de Bart Smit? Ik moest de titel wel even een paar keer lezen haha. Ik moet hem ook halen, bedankt voor de tip🙂

Geef een reactie

