Miss073

Believe you can and you're halfway there

Stash Thursday: Lip products

6 reacties

De aankomende weken ga ik jullie op donderdag meenemen in mijn stash! Dus op op donderdag zullen voortaan iets langere filmpjes komen dan normaal! Pak iets lekkers en wat te drinken en veel kijk plezier!! Vergeet hem niet in HD te zetten.. kijkt net iets lekkerder!

Wat is jou Favoriete Lip product???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

6 thoughts on “Stash Thursday: Lip products

  1. Het geluid als iemand in zijn stash graait klinkt zo geweldig! De GOSH lipgloss die ontzettend plakt is echt gorgeous, mooie tint om te zien! Ik wist niet eens dat Hema tubes had, wauw.

  2. Even een vraagje, niet over deze video maar ik snap iets niet. Ik heb zelf ook een blog, ook op wordpress en daar heb ik een vraagje over, want ik kan het niet vinden. Hoe kun je de grootte van je pagina veranderen? daarmee bedoel ik het kader waar je artikelen in staan.

  3. Leuk filmpje! Ik vind het altijd leuk om de stash van anderen te zien😀

  4. Je hebt een aantal keer ”Swap met….” Genoemd… Wat houd dat in, en is dat ook voor niet-bloggers?🙂

Geef een reactie

