Miss073

Believe you can and you're halfway there

9 thoughts on “!!!Waarschuwing Blendbox!!!

  1. Ik snap niet zo goed dat dit soort mensen zichzelf in de spiegel durven aankijken. Alsof er niemand achter zou komen. Goed en duidelijk filmpje meid….

  2. Dus je punt is.. hij is straks 11,95 ipv 10 euro. Dat wist ik al lang, stond er al heel lang bij. Dus dan heb je met 120 euro voor een jaar wél voordeel. Je noemt dit bewijs, maar dit is allemaal hearsay. . Iemand noemt op Twitter een envelop, terwijl ze zelf nooit een envelop genoemd hebben. Kleine pakketjes kunnen ook door de brievenbus. Dat heet een misverstand, ontstaan door een twitteraar. Ik zie geen enkel bewijs. Je praat gewoon anderen na.

    • Hoi ,
      ik vind het bewijs dat bedrijven hier niet mee in hebben gestemd eigenlijk al voldoende bewijs om dit een vreemde zaak te vinden. Foto`s overnemen van random websites, zo omgaan met twitter en wijzen naar andere boxen is heel erg onprofessioneel.
      Ik vind het ook niet erg dat jij wel blij ben met je blendbox maar ik heb dit alleen gedaan om mensen te waarschuwen want ik zou het erg vinden als mensen hierdoor onnodige kosten maken.

    • Beste Tinus,

      Jij wist het al lang? Maandenlang beweerde ze ook via Twitter dat het €10,- per maand zou zijn. Als je HEEL goed kijkt staat er naast €10,- per maand i.p.v. €11,95 en dat heeft ook veel te vaak in de FAQ/Algemene Voorwaarden gestaan.

      Iemand noemt het een envelop? Nee, zij hadden het over brievenbuspost en ja een DVD-box kan nog wel door de brievenbus hoor, maar meestal kunnen wij het zien als bubbeltjesenvelop, maar dat is niet te vergelijken als alle andere boxen. Dus voor €2,50 meer heb je tenminste nog eens wat! En de misverstanden hebben ze zelf over zich heen geroepen door telkens maar wat te zeggen.

      Er zijn veel te veel bewijzen, nu is zelfs KVK-nummer van de site gehaald. Als jij producten verkoopt, moet jij een KVK-nummer op de site hebben staan. Ze is gewoon verkeerd bezig, punt uit.

  3. Dafuq, wat een gedoe over die box zeg.. Las het al op Twitter, maar ging een beetje langs mij heen, vond het niet interessant. xD Wel echt rot als je er hebt besteld. Bij het horen van het iPhone geluid keek ik naar die van mijzelf, haha. xD

    • Ja, ik hoorde (betrouwbare bron) dat er heel veel meiden voor een jaar hebben besteld.. .dat zijn dus veel meiden die zo 120 euries kwijt zijn….

      Hahaha xD Ja zou ik ook doen hoor als ik het in een filmpje zou horen xD

  4. De Blendbox is 1 en al oplichting. Per ongeluk heb ik 2x betaald en ze geven aan dat ik dit bij mijn bank moet regelen, echter via Ideal zijn ze zelf verantwoordelijk. Ze beantwoorden mijn email ook niet meer. De bank heeft aangegeven dat je via http://www.mijnpolitie.nl aangifte kan doen.

    Meiden KIJK uit voor de Blendbox. Echt een stelletje oplichters. Als iemand voor mij een KvK nummer weet dan ga ik er ook achterna.

  5. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

