Miss073

Believe you can and you're halfway there

Catrice Revoltaire Eyeshadow palletes +look

2 reacties

Hi Allemaal!

revoltaire 008

Vandaag neem ik jullie weer even mee naar de catrice revoltaire collectie! Ik ga met jullie even de palettes doornemen en natuurlijk ook mijn mening vertellen. De meningen op internet zijn heel dubbel over deze palettes, De een vind ze geweldig en de andere weer helemaal niets… Ik heb trouwens geen moment getwijfeld of ik ze wilde kopen! Alleen het uiterlijk is al geweldig! Eigenlijk vind ik de kwaliteit ook prima, ik vind alleen dat de kleuren niet zo makkelijk blenden maar voor die prijs heb je gewoon een heel mooi juweeltje in je stash.

revoltaire 068

Zeg nou zelf… die verpakking is echt super mooi! die versiersels, het logo, ik vind het prachtig! Vandaar al een musthave. De pigmentatie vind ik ook prima, alleen zoals ik net al zei gaat het blenden van de kleurtjes niet altijd even makkelijk. Verder vind ik de cake eyeliner een beetje vaag, het is een oogschaduw maar dan meer als eyeliner… Vreemd! Maar ik vind het wel fijn werken, gewoon om even mijn buitenste ooghoek iets donkerder te maken. Als eyeliner werken ze trouwens ook prima, ik breng het dan aan met een schuine eyeliner kwast en dat gaat harstikke netjes dan. Ik denk dat de eyeliner ook prima werkt voor een smokey eye!

C02 Explosive combination & C01 Toxic combination

revoltaire 020revoltaire 029

Je hebt de palettes in twee verschillende kleur combinaties. Een met neutrale kleurtjes en een knal groene kleur (toxic combination) en een met neutrale kleuren en een knal roze/koraal kleur (explosive combination). Gelukkig kan je met de palettes ook prima looks maken. Eerst de swatches en dan de look!

Toxic combination zonder en met flits

catrice revoltaire 073catrice revoltaire 076

Explosive combinatoin zonder en met flits

catrice revoltaire 080catrice revoltaire 078

Zoals je ziet is het een prima pigmentatie voor een prijs van €4,99. Ik ken oogschaduwen die duurder zijn en minder pigment hebben. Met beide palettes heb ik voor jullie een look gemaakt en ze zijn nog draagbaar ook Knipogende emoticon!

toxic combination

looks 12-5-12 107looks 12-5-12 108

Exoplosive combination

looks 12-5-12 013looks 12-5-12 019

 

Prima palettes dus voor een fijne prijs! Wat vinden jullie van de Catrice Revoltaire palettes??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Catrice Revoltaire Eyeshadow palletes +look

  1. De palettes zien er goed uit, oh my! Ik vind de ooglooks die je ermee hebt gemaakt ook echt gorgeous. De groene versie is amazing!

Geef een reactie

