Miss073

Believe you can and you're halfway there

Tip! Beautyblog startpagina!

1 reactie

Hey Allemaal!

mijlpaaltje

Sinds vandaag word ik vermeld op www.beautyblog.startpagina.nl, Wat ik even met jullie wilde delen Emoticon met brede lach. Wat is het eigenlijk?? Nou het is een startpagina waar beautyblogs worden verzameld! Voor iedere beautyliefhebber dus en musthave! Ik heb hem al ingesteld als startpagina! Altijd handig want meestal check ik naast Facebook en twitter ook even snel wat blogs! Bloglovin is natuurlijk ook erg handig maar alles op een {start}pagina is helemaal ideaal!

Stiekem ben ik wel trots dat ik er op sta! Ik zie het echt als een mijlpaaltje voor miss073. Mijn dag kan niet meer stuk!

Wat was jou laatste mijlpaal???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Tip! Beautyblog startpagina!

Geef een reactie

