Miss073

Believe you can and you're halfway there

review Essence xxl shine lipgloss

4 reacties

Hey Allemaal

xxlshine

Vandaag neem ik jullie mee naar het land van de lipproducten! Ik ga met jullie de essence XXL Shine lipgloss nader onderzoeken… euh.. met jullie… euh voor jullie bedoel ik natuurlijk, want ik heb het al gedaan! Ik heb voor jullie 2 lipglosses van Essence getest, namelijk nude candy en sparkling papaja ( die laatste kan je HIER winnen!!!).

Oké, eigenlijk kan ik heel kort over deze glosses zijn! Ze zijn net zo prima als de andere glosses. Ik vind ze niet heel speciaal maar wel mooi in in mijn lipproducten collectie te hebben. Ze geven een subtiele tint af, nude candy iets meer dan sparkling papaja. Ze plakken, net als iedere andere lipgloss en blijven ongeveer een uurtje of twee zitten. Dus eigenlijk wat je van lipgloss bent gewent! Wel hebben ze een hele hoge shine factor! Ook is het prijsje van essence natuurlijk altijd lekker budget proof.

 

Wat ik wel het grootste voordeel vind is dat ze lekker zoet ruiken. Allebei, wel weer een iets andere geur maar allebei lekker fruitig! Wat ik ook altijd erg belangrijk vind is dat je er geen vieze smaak van in je mond krijgt en dat is ook gelukkig niet het geval bij deze glosses! Ook zijn de kleurtjes erg leuk! Sparkling papaja is ideaal voor de sportzomer die er aan komt, toch een licht oranje glans over je lippen!

De swatches:

Plain lips!Plain lips

Nude CandyEssence Nude CandySparkling PapayaEssence Sparkling papaya

Een leuke uitbreiding van mijn collectie dus Knipogende emoticon!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “review Essence xxl shine lipgloss

  1. Ik vind de glossjes erg fijn ruiken,

  2. De glosses hebben inderdaad een hoog shine factor, maar Sparkling Papaya is toch wel heel gorgeous om te zien. De glitters erin zijn lovely.🙂

  3. Love the Papaya ! Die heb ik nog niet !
    Alhoewel dat ik elke keer zo 1 lipgloss koop wanneer ik het Kruidvat binnenwandel🙂

Geef een reactie

