Miss073

Believe you can and you're halfway there

review: Vitamine E masker Kruidvat

1 reactie

Hey Allemaal

looks 12-5-12 039

Vandaag heb ik voor jullie een review van het vitamine E masker van Kruidvat. Het is een masker wat belooft op milde wijze onzuiverheden en dode huidcellen te verwijderen. Ook beloofd het kalmerend en vocht inbrengend te zijn. Als klap op de vuurpijl beloofd het ook nog roodheid en irritatie te verminderen.

looks 12-5-12 042

Wat me als eerste opvalt tijdens het aanbrengen is dat er niet echt een specifieke geur aan dit masker zit. Het is een rijke dikke crème die gemakkelijk uitsmeert wat natuurlijk erg fijn is. Aan de substantie te voelen kan je al gelijk merken dat dit masker niet hard word en dat is natuurlijk super fijn als je daar geen fan van bent. Het masker trekt langzaam in de huid en geeft een lichte tintel, geen vervelende overigens.

speedy en vitamine e masker 014speedy en vitamine e masker 015speedy en vitamine e masker 016

Net aangebracht, na een minuut of 15 en na 30 minuten

Na een half uurtje heb ik het masker eraf gewassen. Wat ik wel vreemd vond is dat er op de verpakking staat dat je het masker voorzichtig moet verwijderen alsof je het masker van je gezicht moet trekken, dit is echter niet het geval. Mijn huid voelt naar het afwassen gereinigd en zacht aan, maar nog steeds voel ik een lichte tinteling en heb ik het idee dat mijn gezicht een beetje gezwollen is. In de spiegel was echter niets te zien dus geen probleem ^^. Mijn poriën zijn wel gereinigd maar zijn niet kleiner geworden of wat dan ook. Ook heb ik het idee dat het masker vuil uit je huid trekt want op sommige plekken zag ik dat wat mee-eters naar boven waren gekomen.

speedy en vitamine e masker 013speedy en vitamine e masker 017

Voor en na

Wat ik wel jammer vind is dat dit masker voor mij niet echt roodheid weg haalt. Zoals gewoonlijk had ik iets of wat last van rode plekjes waar ik vaker last van heb maar de roodheid was absoluut niet verminderd. Verder vind ik het wel een lekker masker, het geeft echt een oppepper aan je huid. Een heerlijk maskertje dus als je een zware dag of nacht hebt gehad! Dit masker zal ik zeker overnieuw kopen. De prijs is ook erg fijn, Het masker kost geloof ik €1,99 voor 2 maskers dus prima prijsje. Het masker is trouwens bij Kruidvat te koop haha xD waar andersEmoticon die tong uitsteekt.

Voordelen: geen aanwezige geur, prijs, geeft je huidje een boost, is makkelijk in de aanbrenging, reinigt en verzorgt je huid, trekt vuil uit je huid.

Nadelen: verwijderd bij mij niet de roodheid, alleen bij Kruidvat te koop, die lichte tinteling zal niet iedereen fijn vinden, rare beschrijving op de verpakking

Kortom een prima maskertje voor een leuk prijsje wanneer je huid even een oppepper nodig heeft!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “review: Vitamine E masker Kruidvat

  1. Dat klinkt als een goed masker, jammer dat hij zich niet helemaal aan zijn beloftes houdt!

Geef een reactie

