Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag: Panthera

5 reacties

Hey allemaal,

vandaag heb ik weer eens voor jullie een nailart! Gewoon lekker ter inspiratie! Deze week had ik zin in een panter printje, Gelukkig heb ik die al vaker op mijn nagels gehad dus het was zo gebeurt!

 

looks 12-5-12 144looks 12-5-12 145

 

So… What do you thing?? Draag jij wel eens dierlijke printjes op je nagels???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Lakje van vandaag: Panthera

  1. Ik draag ze ook wel eens, maar dan met een Konad stempel, lekker lazy. :’) Ik vind hem wel echt gorgeous geworden!

  2. Leuk gedaan. Als ik een dierenprintje draag, dan stempel ik dit met konad op mijn nagels.

  3. Heel leuk gedaan ! Ik ben meestal te lui voor nail art🙂

Geef een reactie

