Miss073

Believe you can and you're halfway there

WINACTIE: Oranje pakket

5 reacties

Hey Allemaal!

Donderdag 10 mei is onze Astrid jarig en omdat ze jarig is gaan we een pakketje weggeven! Astrid heeft dit allemaal speciaal voor jullie bij elkaar gesprokkeld!

 

winactie1

 

Dus wat moet je doen:

Verzin een maandthema ( in de comments) wat met oranje en het EK te maken heeft!

Maar een collage met jou ultieme oranje look ( kleding/make-up/accessoires) Wees creatief! Je collage kan je mailen naar miss073@hotmail.nl

en nog een extra dingetje Emoticon die tong uitsteekt Jullie moeten Astrid natuurlijk allemaal feliciteren!

De win actie loopt tot 19 mei 2012 tot 23:59

Natuurlijk zouden wij het ook leuk vinden als jullie ons gaan volgen op twitter, Facebook, youtube en bloglovin!

Allemaal heel veel succes! en wij zijn benieuwd naar jullie inzendingen!

Hebben jullie al zin in het EK???

Veel Liefs,

Astrid en Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “WINACTIE: Oranje pakket

  1. Gefeliciteerd Astrid! Ik laat de winactie aan me voorbij gaan. Vooral omdat ik oranje niet zo’n geweldige kleur vind. Wel als het een beetje oranje/roze is, maar dit is voor mij té, hihi!🙂

  2. Ik doe graag mee met jullie winactie, mijn themanaam is The impressive orange month. ik mail jullie direct mijn collage met de ultieme Look voor deze oranjemaand🙂 Ik mail via Safannah@hotmail.com.

    Ik volg jullie al een tijdje via bloglovin & Youtube.
    Youtube:iLikeloveneedyou.

  3. Pingback: Happy Birthday Astrid! | miss073

  4. Hey, eerst en vooral….sorry dat ik nu pas “gefeliciteerd” kan zeggen ! Ik was namelijk op de verjaardag van Astrid op reis met school en ben nu pas terug ! Ik ben nog even bezig aan mijn collage dus die stuur ik binnen een aantal dagen naar jullie op xxx

Geef een reactie

