Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakjes van vandaag: Catrice Revoltaire

5 reacties

Hey allemaal,

revoltaire 041

Zoals aangekondigd ga ik deze week voor jullie de Catrice Revoltaire Limited Edition uitlichten met vandaag twee lakken uit de collectie! Ik heb jullie verteld dat ik helemaal weg ben van deze geweldige collectie en nog steeds hoor, maar ik heb maar 2 lakjes gepakt… Puur en alleen omdat de andere 3 lakken mij niet aanspraken, ze hadden op de een of andere manier geen aantrekkingskracht op mij.

 revoltaire 042

Maar goed, we gaan eens een kijkje nemen naar de lakjes. Innocent Toxic en Colour Bomb zijn de twee lakjes die ik heb  aangeschaft! Ze dekken beide al redelijk met een laagje, dus dat is een YaY! Maar jullie weten het ik ben  gewoon een fan van twee laagjes lak en dat vind ik ook hier weer het mooiste resultaat geven.

 

revoltaire 044

revoltaire 045
Waar ik ook erg blij mee ben is dat de lak redelijk snel droogt, na zo`n 5 min is hij zo goed als droog, maar nog niet kras vrij dus plassen kan nog niet ^^. Het kwastje is net als alle nieuwe kwastjes van catrice lekker breed en je kan er heel makkelijk mee lakken. Verder lakken ze allebei niet streperig. Colourbomb is een een aardbeien/koraal rood roze kleur! Het knalt lekker op je nagels en is een heerlijk zomer kleurtje! Colour bomb heeft een gelly finish. Innocent Toxic is een heerlijk knalgroen kleurtje met een lichte shimmer finish. Het is een heerlijk kleurtje en als je lekker bruin bent van de zomer en je doet deze lak op, lijk je volgens mij nog bruiner.

Swatches:

Coulour Bomb, met en zonder flits, 2 laagjes

swatches lakken revoltaire 006

swatches lakken revoltaire 008

Innocent Toxic, met flits en zonder flits twee laagjes. ( Het was toen een beetje stormig dus vandaar dat zonder flits een beetje donker is.

swatches lakken revoltaire 011

swatches lakken revoltaire 012

Kortom, deze lakjes zijn echte toppers! Ik zit nog te twijfelen omdat nu die 1+1 actie is met nagellak om de andere toch ook nog te halen… want de 1+1 actie geld ook voor de Limited Editions!

Goed, ik kan niet kiezen welke ik nu leuke vind! Ik vind ze allebei geweldig!

Ben jij meer van de gelly of van de shimmer finish????

Veel liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Lakjes van vandaag: Catrice Revoltaire

  1. Ik wil Colour Bomb hebben, oeh!

  2. Beide zijn geweldig, maar ik ga voor Innocent Toxic!

  3. Colour bomb is een erg mooie kleur !

  4. Mooi dat koraal roze kleutje, van het groene ben ik niet zo weg. Maar dat is smaak hé.

  5. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

