Miss073

Believe you can and you're halfway there

Nieuwe Categorieën!

10 reacties

Hey Allemaal!

Ik heb het net al op Facebook en Twitter geroepen maar ik heb de categorieënlijst opgeschoond en nieuwe categorieën gemaakt! Hieronder een lijstje met een korte beschrijving!

By Astrid : Hier vind je alle artikelen die door Astrid zijn geschreven
By Miss073 : Hier vind je alle artikelen die door Miss073 (Steffie) zijn geschreven
Facial & Body Care : Onder deze categorie vind je alles wat met gezichts en lichaams verzorging te maken heeft.
Filmpjes&Vlogs : Al mijn YouTube activiteiten zijn hier te vinden
It`s a Hairy World : In deze categorie vallen alle artikelen die ook maar iets met haar te maken hebben ^^
It`s all about Make-up : Alles wat met make-up te maken heeft, van lipstick tot oogschaduw, van mascara tot foundation
Just getting personal! : Een kijkje in mijn persoonlijke leven en mijn persoonlijke dingetjes..
Lakje van Vandaag : Hieronder valt bijna alles wat met nagellak te maken heeft…
Newly News : Hier komen aangekondigde collecties terecht, maar ook persberichten over nieuwe goodies!
Press&Advetorials : nder deze categorie kun je persberichten vinden die ik heb ontvangen maar ook advertorials, mocht het een advertorial zijn dan staat dit erbij vermeldt.
Review&Testing : Hier vind je alle artikelen waar ik een review over heb geschreven of spullen die ik heb getest.
Toppers&Floppers : Hieronder kun je mijn favorieten filmpjes vinden genaamd de toppers en de floppers, Hierin vertel ik welke producten ik fijn vind maar ook waar ik niet blij mee ben.
Uit de Badkamer : Onder deze categorie valt alles wat je in de badkamer kan vinden, shampoo, douchegel, zeep, ontharingsmaterialen enzovoorts..
Wellness&Relax : Hier vind je alle artikelen die te maken hebben met wellness en relaxen, zoals maskertjes, voetenbadjes, manicuren, DIY`s en andere ontspannende dingen.

Zo dit is voor jullie een stuk overzichtelijker maar ook voor mij natuurlijk…

Wat vinden jullie van de nieuwe categorieën???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

10 thoughts on “Nieuwe Categorieën!

  1. Netjes, dat is wat overzichtelijker!

  2. Leuke titels !!

  3. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

  4. I was suggested this website by my cousin. I’m not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You’re amazing!
    Thanks!

  5. Hello! This is my first visit to your blog! We are a team
    of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.

    Your blog provided us useful information to work on. You have done a outstanding job!

  6. I absolutely love your website.. Excellent colors & theme.
    Did you build this site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own blog and want to find out where you got this from or just what the theme is named. Thank you!

  7. Someone essentially help to make significantly articles
    I would state. That is the very first time I frequented your web page and thus far?

    I surprised with the analysis you made to create this particular put
    up incredible. Fantastic job!

  8. Greetings from Idaho! I’m bored to tears at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I love the info you provide here and can’t wait to take a look when I get
    home. I’m amazed at how fast your blog loaded on my mobile .. I’m not
    even using WIFI, just 3G .. Anyways, superb blog!

Geef een reactie

